خبرگزاری کار ایران

بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

کشاورز: عبدالله‌پور کنترل بازی را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۷۳۷

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان گفت: مریم عبدالله‌پور در یک لحظه کنترل بازی را از دست داد و صاحب نشان برنز شد.

به گزارش ایلنا، عاطفه کشاورز پس از کسب سه نشان برنز شاگردانش در روز نخست بازی های پاراآسیایی هانگژو گفت: امروز سه ورزشکار ما مبارزه کردند. برای نخستین بار رشته پاراتکواندو در بازی های پاراآسیایی شرکت می کرد که توانستیم در روز نخست سه مدال برنز کسب کنیم. امیدوارم در روزهای آینده خوش رنگ ترین مدال ها را به دست آوریم.

وی درخصوص مدال برنز مریم عبدالله پور در وزن 47- کیلوگرم اظهار داشت: وی پنج شش مدال طلا کسب ‌کرده و حتی در رقابت های قهرمانی آسیای گذشته به عنوان برترین بازیکن معرفی شد اما امروز در کمال ناباوری و در یک لحظه پایش بالا رفت و به صورت حریفش خورد و کنترل بازی از دستش خارج شد و نتوانست بازی را تا مرحله آخر اداره کند و در نتیجه مدال طلا را از دست داد. امیدوارم در مسابقات آینده بتواند قهرمان شود.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان ایران درخصوص شرایط آمادگی سایر شاگردانش گفت: فردا رزا ابراهیمی و رومینا چمسورکی رقابت خواهند کرد و لیلا میرزایی هم روز چهارشنبه مبارزه می کند. بازیکنان ما خیلی جوان هستند که در مسابقات به این بزرگی مبارزه می کنند اما تلاش می کنند بهترین نتیجه را کسب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز