خبرگزاری کار ایران

افشاگری بزرگ: بازیکنان یونایتد از تن‌هاخ نفرت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۳۰۰

یک بازیکن منچستریونایتد که نامش فاش نشده است، به یکی از نزدیکانش گفت که بازیکنان یونایتد، اریک تن هاخ را در جایگاه مربیگری قبول ندارند و از رفتار او با بازیکنانش منزجر هستند.

  به گزارش ایلنا،  یونایتد شروع سختی را در فصل خود تحمل کرده است و ناآرامی های زیادی از انتقادات به نحوه اداره باشگاهتوسط مالکان تا درگیری تن هاخ با جیدن سانچو، از جمله حاشیه هایی هستند که یوناستد را احاطه کرده است.

آلن برزیل، خبرنگار، در برنامه "تاک اسپورت" گفت که  شنیده است که بازیکنان "سرمربی ندارند". او گفت: "باید مراقب باشم چون این را از یک فرد مطمئن که به بازیکن یونایتد نزدیک است اینها را شنیده ام. او گفت" بازیکنان سرمربی ندارند، قطعا تن هاخ سرمربی نیست." آنها از رفتار او با کریستیانو منزجر هستند و می گویند سانچو پسر فوق العاده ای است که شدیدا تلاش می کرد و این رفتار با او را درست نمی دانند. من صادقانه می گویم نمی دانم چه چیزی را باور کنم. اما فقط یک نکته قطعی وجود دارد، اوضاع درون رختکن این تیم خوب نیست و جایگاه تن هاخ متزلزل است."

یونایتد هفته گذشته می رفت تا سومین شکست پیاپی را در خانه متحمل شود که با دو گل دقایق پایانی اسکات مک تامینی، تن هاخ موفق شد از یک فشار خردکننده، موقتا رها شود اما مسائل باشگاه، از جمله  مسئله سانچو یکی از مشکلاتی است که این سرمربی هلندی در حال حاضر با آن دست به گریبان است همچنین این تیم در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد، جایگاهی که در شان باشگاه نیست و برای طرفدارانشان قابل قبول نخواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز