خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

سپهرزاد: امیدوارم دوندگان ۱۰۰ متر ایران به مدال برسند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۹۴۹

مدیر تیم های ملی دوومیدانی ایران بعد از راهیابی دو نماینده کشورمان به مرحله بعد دوی ۱۰۰ متر بازی‌های آسیایی اظهار امیدواری کرد که دو دونده ایران در این ماده به مدال برسند.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های دوومیدانی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژوی چین از روز جمعه هفتم مهرماه با شروع مسابقات ماده ۱۰۰ متر برای نمایندگان کشورمان آغاز شد. در این روز حمیده اسماعیل نژاد دونده ۲۶ ساله کشورمان راهی مرحله فینال و حسن تفتیان سریع‌ترین مرد ایران به نیمه نهایی این دیدارها راه یافت. فرزانه فصیحی هم در گروه خود چهارم شد و به فینال صعود نکرد.

هادی سپهرزاد، مدیر تیم‌های ملی دومیدانی در خصوص نتیجه دوندگان ۱۰۰ متر ایران گفت: ما فکر می‌کردیم با درخشش بانوان دوتا فینالیست در این بازی‌ها داشته باشیم و حتی مدال هم بگیریم مخصوصاً فرزانه فصیحی که فکر می‌کردم نتیجه خوبی بگیرد و دوومیدانی ایران را در بخش بانوان صاحب مدال کند.

وی در خصوص فینالیست شدن حمیده اسماعیل نژاد و احتمال قرار گرفتن وی بر روی سکوی بازی‌های آُسیایی هم بیان کرد: دوست داریم دونده زن ایران مدال بگیرد و با همین نگاه هم به فینال نگاه می‌کنیم. به هر حال همه ورزشکاران حاضر در بازی‌ها با ۱۰۰ درصد آمادگی شأن در مسابقات شرکت کرده اند. ما هم امیدواریم که نماینده کشورمان در مصاف با این رقبا بتواند مدال بگیرد.

سپهرزاد درباره حضور حسن تفتیان در مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی هم خاطرنشان کرد: تفتیان مسابقه مقدماتی را به خوبی مدیریت کرد تا با کمترین فشار بتواند به مرحله نیمه نهایی برود. امیدوارم این دونده سرعتی امروز به همین شکل به فینال برسد و با یک رکورد خوب به مدال هم دست یابد.

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی با اشاره به رقبای این دوره تفتیان گفت: رکوردار دوی سرعت آسیا به بازی‌های آسیایی نیامده است. قطعاً این مسئله کمک می‌کند تا نماینده ایران مدال خوشرنگ تری بگیرد.

وی با ارزیابی روز نخست این بازی‌ها و برگزاری مسابقات دوومیدانی در دیگر رشته‌ها هم بیان داشت: در ماده پرتاب چکش زنان با وجود باران رکوردهای خوبی ثبت شد. ورزشکاران در مجموع بهترین رکوردهای سالشان را در این رقابتها ثبت کرده اند. در کل چینی‌ها به عنوان میزبان با تمام قوا آمده اند و کسب مدال برای شأن مهم بود.

مربی دوومیدانی ایران خاطرنشان کرد: پتانسیل دوومیدانی ایران در همین حد است. انشالله بچه‌ها بتوانند مزد زحماتشان را بگیرند.

تیم ملی دوومیدانی ایران با هشت ورزشکار در بازی‌های آسیایی شرکت کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز