خبرگزاری کار ایران

تمجید آرسن ونگر از آرسنال و ستاره نروژی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۹۱۵

ونگر اصرار دارد که آرسنال با حضور اودگارد می‌‎تواند با آمار شگفت انگیزی در

به گزارش ایلنا، آرسن ونگر تاکید کرده آرسنال "می‌تواند تا آخر راه" در رقابت قهرمانی پیش برود و در عین حال از کاپیتان "شگفت انگیز" باشگاه مارتین اودگارد تمجید می‌کند.

توپچی‌ها پس از برتری 4-2 برایتون در ورزشگاه آمکس، هفت امتیاز از منچسترسیتی، مدعی عنوان قهرمانی، در صدر جدول لیگ برتر فاصله گرفتند.

ونگر که در طول دوران افسانه‌ای خود به عنوان سرمربی آرسنال سه قهرمانی لیگ را به ارمغان آورد، فکر می‌کند که این تیم در حال حاضر ذهنیت مناسبی برای بالا بردن جام با میکل آرتتا دارد.

سرمربی سابق توپچی‌ها پس از برد برایتون به TV2 گفت: "عملکرد فوق العاده‌ای بود. آرسنال قوی‌تر و قوی‌ر می‌شود. این بازی مانند یک خیابان یک طرفه بود. فکر می‌کنم آن‌ها همه مواد لازم را هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر ذهنی دارند. آن‌ها می‌توانند تمام راه را بروند. زیرا همانطور که می‌بینید آن‌ها موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنند. من واقعاً هیچ نقطه ضعفی نمی‌بینم."

اودگارد هفتمین گل فصل خود را در مقابل برایتون به ثمر رساند و ونگر بسیار تحت تأثیر پیشرفت او قرار گرفته است. این سرمربی فرانسوی افزود: "او سریع و همیشه بهینه تصمیم می‌گیرد. این قابل توجه است! او خیلی خوب رشد کرده است. واقعا شگفت انگیز است. او همچنین یک رهبر در تیم است. شما می‌بینید که نروژ در حال حاضر بازیکنان درجه یک بیشتری را جذب می‌کند و من امیدوارم که آن‌ها بتوانند در سال های آینده عملکرد خوبی در سطح بین المللی داشته باشند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز