خبرگزاری کار ایران

شکایت ژاوی از حضور بیش از حد هواداران فرانکفورت در نیوکمپ

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۸۷۰

طرفداران تیم آینتراخت فرانکفورت شب گذشته حضور پررنگی در صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه نیوکمپ داشتند.

به گزارش ایلنا، ژاوی، سرمربی بارسلونا پس از شکست تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در روز پنجشنبه از حضور بیش از حد هواداران فرانکفورت در نیوکمپ شکایت کرد و گفت که باشگاه در حال بررسی این موضوع است.

بلوگرانا با نتیجه 3-2 (در مجموع 4-3) شکست خورد تا از صعود به دور نیمه نهایی لیگ اروپا بازبماند. هواداران پیراهن سفید فرانکفورت مدت ها بعد از سوت پایان بازی در ورزشگاه ماندند تا باشگاه خود را تشویق کنند.

ژاوی به خبرنگاران گفت: "انتظار 70،000 یا 80،000 تماشاگر بارسلونا را در اینجا داشتم، اما اینطور نبود. باشگاه در حال بررسی اتفاقاتی است که افتاده است."

رونالد آرائوخو به مووی‌استار گفت: "از وجود هواداران آلمانی زیاد در ورزشگاه تعجب کردم. باشگاه باید به این موضوع ورود کند."

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه همچنین در این مورد گفت: "ما نگران این واقعیت هستیم که امروز یک شرمساری بزرگ اتفاق افتاد که نمی تواند دوباره تکرار شود. ما بخش بزرگی از اطلاعات را در دست داریم که اتفاق افتاده است، ما نیاز به زمان داریم تا این موضوع را پردازش کنیم و ما اقدامات لازم را انجام خواهیم داد، اما این اتفاق شرم آور است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز