خبرگزاری کار ایران

محمدزاده: هدف‌مان نشان دادن یک آلومینیوم متفاوت است / نباید بعد از چهار هفته مغرور باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۶۵۹

مدافع تیم آلومینیوم اراک گفت: وقتی یک تیم گل نمی‌خورد کل تیم اثرگذار هستند و اتفاق خیلی خوبی است که امیدواریم ادامه دار باشد.

وحید محمدزاده، مدافع تیم آلومینیوم اراک درباره تساوی مقابل مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ برتر به ایلنا گفت: هر دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کردند ولی متاسفانه در ضربات آخر دقت نکردیم وگرنه سه امتیاز بازی هم برای ما بود تا به صدر جدول صعود کنیم. تساوی در این بازی نتیجه بدی نبود و به امید خدا در بازی‌های بعدی تلاش می‌کنیم تا به صدر جدول برسیم.

مدافع آلومینیوم درباره عدم دریافت گل بعد از چهار هفته گفت: این آمار به گل تیم مربوط می‌شود و فقط مختص به مدافعان نیست؛ وقتی یک تیم گل نمی‌خورد کل تیم اثرگذار هستند و اتفاق خیلی خوبی است که امیدواریم ادامه دار باشد.

محمدزاده درمورد حضور بین تیم‌های بالای جدول گفت: هدف ما این است که لیگ برتر یک آلومینیوم متفاوت را ببیند و تلاش می‌کنیم که رتبه خیلی بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم. الان درمورد اینکه آخر فصل چه اتفاقی می‌افتد زود است ولی همه تلاشمان را می‌کنیم تا عملکرد فوق العاده داشته باشیم.

مدافع بلندقامت درخصوص همکاری با رسول خطیبی همینطور گفت: آقا رسول به شدت انسان دوست داشتنی و سرمربی کاربلدی هستند که همکاری با ایشان باعث افتخار است. دلیل اصلی موفقیت ما حضور ایشان روی نیمکت آلومینیوم است که بچه‌ها با تمام وجود برای ایشان کار می‌کنند و خوشحالیم که یک کادرفنی خوب و قوی‌ای داریم.

محمدزاده درمورد رضایت خطیبی از عملکرد بازیکنان آلومینیوم پس از تساوی مقابل مس رفسنجان گفت: تیم مس تیم ضعیفی نبود و پس از دو هفته اخیر به دنبال کسب پیروزی بود. شرایط میزبانی آنجا سخت است. شما باید در رفسنجان مستقر شوید که هتل نداشت و یک ساعت راه بود تا به ورزشگاه برسید و در ارتفاع 2700 متری بازی کنید؛ این برای تیم‌های میهمان کار را سخت می‌کند ولی ما با دوندگی بالا نشان دادیم که شایسته پیروزی بودیم و دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم که بدشانس بودیم و توپ به گل نرفت.

آلومینیوم امسال پدیده لیگ برتر می‌شود؟ وحید محمدزاده در پاسخ به این سوال گفت: با توکل به خدا نباید به دلیل نتایج این چهار هفته مغرور شویم و روز به روز به دنبال پیشرفت باشیم تا نکات مدنظر کادرفنی را در زمین پیاده کنیم و رو به رشد پیش برویم تا یک جایگاه خوبی را برای آلومینیوم رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز