خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مشهد مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۷۹۳

با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، مدیران مناطق آزاد و ویژه همایش ملی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور به عنوان تیم ملی اقتصاد بین الملل در هتل میثاق مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو در این مراسم که  حسین گروسی مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد ماکو حضور دارند، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان به تبیین جایگاه مکتب اسلام در انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب پرداخت وتحقق  جهش تولید با مشارکت مردم را منوط به اجرای قوانین و اصلاح قوانین دست و پاگیر و بروکراسی های منحوس دانست.

*** مناطق آزاد می توانند منجی حکمرانی اقتصادی باشند 

وی با بیان اینکه مناطق آزاد می توانند منجی حکمرانی اقتصادی باشند اضافه کرد: برخی قوانین رایج جمهوری اسلامی اجازه مشارکت مردم در اقتصاد را نمی دهد و باید سیاست ها مردم مدارانه و با استفاده حداکثری از نقش مردم در اقتصاد تدوین شوند.

این خطیب با تاکید بر اینکه باید در صدور مجوزهای فعالیت اقتصادی باید تسهیلگری کرد ادامه داد:‌ مردم محور اصلی اقتصاد هستند و نگاه مدیران و قانون باید بر مبنای دموکراسی و اراده مردم باشد .

به گفته وی اسلام به اقتصاد و تجارت اهمیت فراوان می دهد و طراحی اقتصاد مقاومتی یک نقطه آماده و مستعد برای متحول کردن اقتصاد در جامعه است.

برگزاری کارگروه های تخصصی، نشست اقتصادی با حضور وزرا از جمله برنامه های این همایش دوروزه می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز