خبرگزاری کار ایران

خبرنگاران کمک هزینه حضور در نمایشگاه مطبوعات از سازمان منطقه آزاد اروند دریافت می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۷۴۸

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: خبرنگاران فعال در محدوده منطقه آزاد اروند جهت حضور و بازدید از ظرفیت های بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات ایران، کمک هزینه سفر دریافت می کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمود ازند ضمن اعلام این خبر، افزود: برگزاری نمایشگاه مطبوعات نقش مهمی در بالا رفتن آگاهی، بروز رسانی اهالی رسانه و تبادل اندیشه جهت شکوفایی فضای اطلاع رسانی دارد.

وی افزود: در راستای این مهم، سازمان منطقه آزاد اروند در نظر دارد به خبرنگاران فعال در محدوده منطقه آزاد اروند جهت حضور و بازدید از ظرفیت های بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات ایران مبلغی جهت کمک هزینه پرداخت نماید.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، تأکید کرد: این حمایت پس از بازگشت اصحاب رسانه از نمایشگاه و در کم ترین زمان تقدیمشان خواهد شد.

بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی، پس از یک وقفه ۶ ساله با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حداکثری رسانه ها از ۲۹ بهمن ماه تا دوم اسفند ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز