خبرگزاری کار ایران

تحقق ۱۰۰درصدی تعهدات سازمان منطقه آزاد اروند در شاخص اشتغال

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۸۵۴

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از تحقق کامل تعهدات این سازمان در حیطه ایجاد اشتغال خبر داد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «علی زارعی» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان، در جمع خبرنگاران بیان کرد: در ۹ ماه گذشته سال جاری تعداد ۷ هزار و ۶۸ نفر اشتغال از منطقه آزاد اروند در سامانه رصد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به ثبت رسید.

وی افزود: این آمار نشان می‌دهد که در منطقه آزاد اروند در حیطه اشتغالزایی با تحقق ۱۰۰ درصدی مواجه بوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: تلاش این سازمان بر به کارگیری از نیروهای بومی و رفع نیاز بخش تولید و صنعت از جویندگان کار در شهرهای آبادان و خرمشهر خواهد بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس توصیه ما به واحدهای تولیدی، تعامل با سازمان فنی و حرفه‌ای برای آموزش نیروهای جوان اهل منطقه در حرفه‌های مورد نیاز است تا نیروی کار مورد نیاز خود را حتی الامکان از جویندگان شغل در داخل منطقه تأمین نمایند.

زارعی یادآور شد: پافشاری بر سیاست‌های سازمان منطقه آزاد اروند مبنی بر ایجاد اشتغال برای جوانان اهل بوم منطقه موجب تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد سازمان منطقه آزاد اروند مبنی بر ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۲ شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز