خبرگزاری کار ایران

۳۰۰ کارگر نمونه منطقه آزاد اروند تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۲۵۷

همزمان با هفته کار و کارگر؛ ۳۰۰ تن از کارگران نمونه منطقه آزاد اروند تجلیل شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، همزمان با هفته کار و کارگر و با مشارکت مدیریت کار و خدمات اشتغال، همچنین معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، مراسم تجلیل از فعالان نمونه عرصه کارگری منطقه آزاد اروند در سالن همایش‌های شهید سیاح‌طاهری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، امام جمعه آبادان و مسئولان شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار شد، ۳۰۰ تن از فعالان نمونه حیطه کارگری در حوزه‌های تولید، صنعت، بازرگانی، اصناف و خدمات عمومی تجلیل شدند‌.

همچنین در این آیین از قاری برگزیده و ورزشکار برگزیده حیطه کارگری و خانواده معزز شهدای کارگر منطقه نیز تقدیر به‌عمل آمد.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد اروند در این مراسم، ضمن گرامیدشت هفته کار و کارگر و تبریک به فعالان این عرصه، بیان کرد: در سال گذشته تعهد اشتغال منطقه آزاد اروند ۷ هزار و ۱۹ شغل بوده که در همین راستا با رشد ۳۰درصدی، ۹ هزار و ۱۸۹ فرصت شغلی در سامانه رصد اشتغال ثبت گردید‌‌.

امام جمعه شهرستان آبادان نیز، طی سخنانی به ارزش کار، جایگاه کارگر و نقش این قشر در پیشبرد اهداف و نیازهای جامعه در دین مبین اسلام اشاره کرد.

در پایان این مراسم، از سوی سازمان منطقه آزاد اروند، به رسم یادبود هدایایی به برگزیدگان عرصه کارگری، اهداء شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز