خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری:

از هر ترفندی برای کسب افتخارات در وزنه‌برداری استفاده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۶۱۴

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان اینکه پیش‌بینی شده وزنه‌برداری تا یک سال و نیم آینده به جایگاه مطلوب خود برسد، گفت: از هر ترفندی برای کسب افتخارات در رشته وزنه‌برداری استفاده می‌شود و جایگاه این ورزش با همدلی روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش ایلنا، سجاد انوشیروانی در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت وزنه‌برداری استان مرکزی که در اراک برگزار شد، افزود: نسل‌سازی، وزنه‌برداری را به جایگاه واقعی خود خواهد رساند و این فرایند در کشور آغاز شده است.

وی با یادآوری این موضوع که خرید تجهیزات برون‌مرزی وزنه‌برداری در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: مشکلات در رشته وزنه‌برداری زیاد است. در این راستا قهرمانان این رشته دور یکدیگر جمع شده و فدراسیون شبانه‌روزی در تلاش است تا آنها را گره‌گشایی کند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: بضاعت‌ها کم است، اما توانمندی‌های بالایی وجود دارد و باید دست به دست دادن‌ها به معنای واقعی صورت گیرد. وزنه‌برداری برگ‌های زرینی برای کشور کسب کرده و جزء پرمدال‌های المپیک و آسیایی است و این موضوع باید افزایش یابد.

انوشیروانی تصریح کرد: هیئت‌های وزنه‌برداری استان‌ها، بال‌های حمایت از فدراسیون هستند که امید است با تلاش آنها بتوان برای توسعه این رشته، گام‌های بلندی برداشت. اتحاد و همدلی در هیئت‌های وزنه‌برداری استان‌ها بیشتر در زبان جاری است و کمتر در عمل دیده می‌شود و این نقیصه باید رفع شود.

وی بیان داشت: با تأکید بر اینکه رؤسای هیئت در استان‌ها باید با برنامه، قدم‌های تأثیرگذاری برای رشته وزنه‌برداری بردارد، برای اینکه وزنه‌برداری استان مرکزی رشد کند، باید فضا به ویژه فضاهای کوچک ایجاد شود و حمایت‌های لازم در این راستا دریغ نمی‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این مجمع گفت: امید است با انتخاب مجمع وزنه‌برداری این استان، این هیئت به روزهای اوج خود برگردد. در این راستا باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود و تمام تلاش‌ها معطوف به ورزش شود.

مسعود پیرایش افزود: استان مرکزی ظرفیت خوبی در منابع انسانی دارد و باید در استعدادیابی و پرورش قهرمانی تلاش مضاعف صورت گیرد. این استان ظرفیت‌های خوبی برای برگزاری مسابقات ملی دارد که امید است مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در این مجمع، نادر امیری با کسب 18 رای موافق از 18 رای مأخوذه به مدت 4 سال برای ریاست هیئت وزنه‌برداری استان مرکزی انتخاب شد. همچنین در این مجمع، کتایون سلیمانی‌منش به عنوان نایب رئیس، اسماعیل بادکوبه به عنوان خزانه‌دار، جواد سوخته‌دل به عنوان کارشناس خبره، وحید کریمی و بهنام مظلوم‌علی به عنوان اعضای هیئت رئیسه و مجید عباسی به عنوان بازرس انتخاب شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز