خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

هیچ قصور و تعللی از مدیران پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۶۹

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران بر سرعت‌بخشی به پروژه‌ها در شهرهای جدید تأکید کرد و گفت: در این راستا هیچ قصور و تعللی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط پذیرفتنی نیست و باید با تمام توان خود برای تکمیل پروژه‌ها تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید غفوری در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران، افزود: سیاست اصلی دولت سیزدهم و به تبع آن وزارت راه و شهرسازی همانطور که مقام عالی وزارت تأکید داشته، سرعت‌بخشی به اقدامات و تکمیل پروژه‌های مسکن است.

وی ادامه داد: بنابراین مدیران در شهرهای جدید باید تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه‌ها به کار گیرند. زیرا رضایت عمومی مردم زمانی تحقق می‌یابد که مسئولان کار را به فرجام و نتیجه برسانند. بر این اساس از تمام مدیران انتظار می‌رود درگیر حواشی نشده و با سرعت برای تکمیل پروژه‌های مسکن در شهرهای جدید اقدام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران اظهار داشت: مدیران باید در شهرهای جدید با یک برنامه زمان‌بندی ساخت و تکمیل و بهره‌برداری، به فرایند اجرایی شدن پروژه‌ها بپردازند. از هیچ مدیری تعلل یا بهانه و کوتاهی یا قصور در امر خدمت به مردم پذیرفتنی نیست.

غفوری تصریح کرد: بارها به مدیران دستورات لازم را داده و حتی در سفر به شهر جدید امیرکبیر در جمع خبرنگاران اعلام شده است که تمام پروژه‌ها در شهرهای جدید باید با 2 یا 3 شیفت کاری پیگیری شود که با جدیت نیز این دستور و اقدام مدیران در شهرهای جدید در راستای تحقق آن را رصد می‌کنیم.

وی بیان داشت: با توجه به تعهداتی که به درستی به مردم داده شده و اینکه مردم در بحث مسکن حق دارند، اعلام شده که کارگاه‌ها باید در 2 و 3 شیفت فعال شوند و به عبارتی در شهرهای جدید مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شهرهای جدید باید برنامه خود را برای شیفت دیگر کاری اعمال کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران تأکید کرد: باید در نظر داشت که نظارت بر اجرای شیفت دوم و سوم کار در شهرهای جدید با جدیت در حال پیگیری است و کوتاهی به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود.

غفوری ابراز داشت: مدیران باید در صورت بروز هرگونه مشکلی سریعاً مشکلات را به مرکز منتقل کنند. خوشبختانه با تعامل بسیار خوبی که در وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید با سایر دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، تلاش خواهیم کرد در کوتاه‌ترین زمان نسبت به حل مشکل و شتاب‌گیری فعالیت‌ها اقدام شود.

وی با تأکید بر اینکه باید با اقدامات خود امید را در جامعه زنده نگاه داریم و آن را افزایش دهیم، اضافه کرد: هنگامی که خدمت‌رسانی مسئولان و مدیران منتج به تحقق وعده‌ها می‌شود، شاهد افزایش اعتماد در مردم و در نهایت افزایش امید و امیدآفرینی در جامعه خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران به ظرفیت شهر جدید امیرکبیر اشاره داشته و گفت: شهر جدید امیرکبیر از شهرهای پیشرو در بحث ساخت مسکن ویلایی است و شاید از معدود شهرهای جدید کشور است که به صورت ویلایی است.

غفوری افزود: این سیاست ساخت ویلایی را در شهر جدید امیرکبیر تداوم خواهیم داد. بنابراین انتظار و مطالبه ما از مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر تسریع در روند ساخت‌وسازها و ارائه گزارشات به موقع و دقیق از وضعیت کارهای صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در خصوص موضوع سرعت‌بخشی به فعالیت دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز هفته آینده نشستی مشترک با مدیرعامل آبفای کشور و با حضور مسئولان ارشد استان مرکزی و شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر خواهیم داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران اظهار داشت: راه‌اندازی قطار بین شهری اراکـ شهر جدید امیرکبیر یک اقدام خوب برای افزایش رضایت و اقبال مردم به سکونت در این شهر است.

غفوری تصریح کرد: هیئت مدیره باید در اسرع وقت گزارشی از پیگیری و اقدامات صورت گرفته در راستای راه‌اندازی قطار بین شهری اراک ـ شهر جدید امیرکبیر ارائه کند. در این راستا به طور جدی این پروژه را پیگیری خواهیم کرد و هر جا مشکلی باشد در راستای تسهیل‌گری امور، گره‌گشایی خواهیم کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز