خبرگزاری کار ایران

کمک ۸ میلیارد تومانی حامیان به ایتام آملی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۵۹۰

رئیس کمیته امداد شهرستان آمل گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از سوی حامیان برای این فرزندان اهدا شد.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیته شهرستان آمل گفت: کمیته امداد این شهرستان ۷۲۵۰ خانوار تحت حمایت دارد که از این تعداد ۹۷۴ نفر از فرزندان ایتام و محسنین هستند که ۳۹۲۷ حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

حبیب‌الله قلی‌پور افزود: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از سوی حامیان برای این فرزندان اهدا شده است که ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان  نقد به حساب مستقیم فرزندان و یک میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان در سر فصل‌های درمانی، جهیزیه، فرهنگی، لوازم ضروری منزل از سوی حامیان اهدا شد.

رئیس کمیته امداد آمل تاکید کرد: خیران عزیز درصورت تمایل می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان  برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به صورت اینترنتی به آدرس   ekram.emdad.ir اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: خیران ، حامیان   نیکوکارمی‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی در بخش‌های مختلف از جمله معیشت ،مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، قرض ماندگار ،سپرده‌گذاری، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان ودانشجویان و... به  کمیته امداد  تحویل داده تا دراسرع وقت دراختیار نیازمندان واقعی قرارگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز