خبرگزاری کار ایران

مازندران در ایام فاطمیه میزبان ۱۳ شهید گمنام است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۹۲۳

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا گفت: هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و در ۲۶ آذر ماه ۱۳شهید گمنام در مازندران تشییع می‌شوند و سپس در شهرهای مختلف استان تدفین پیکرهای مطهر انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عسگر مجیدی صبح امروز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۳ شهید خوشنام روز چهارشنبه ۱۵ اذرماه وارد استان مازندران می‌شوند.

وی افزود: این شهدا در قالب دو کاروان دانشگاهی و عمومی مهمان مردم دیار علویان می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت: وداع استانی این شهدا عصر روز جمعه ۲۴ اذرماه در حسینیه عاشقان کربلا برگزار می‌شود.

مجیدی افزود: هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و در تاریخ ۲۶ آذر ماه ۱۳ شهید گمنام در ساری تشییع می‌شوند و سپس در شهرستان‌های گلوگاه، میاندورود، رامسر، محمودآباد، فریدونکنار، آمل، بابل، ساری، بابلسر و قائم‌شهر تدفین پیکرهای مطهر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه‌ پیدا کردن هویت این شهدا در دستور کار قرار دارد، افزود: احتمال اینکه این شهدا از استان مازندران به واسطه حضور مناطق عملیاتی که رزمندگان مازندرانی شرکت کرده بودند، زیاد است.

مجیدی همچنین با گرامیداشت یاد و نام ۳۳۰ شهید رسانه از برگزاری یادواره ملی شهدای رسانه با سخنرانی سردار سلیمانی روز ۲۵ آذر ماه در بابلسر خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز