خبرگزاری کار ایران

از سوی استاندار لرستان؛

معاون توسعه منابع انسانی استانداری لرستان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۷۱۸

مهرداد غضنفری امرایی به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، استاندار لرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان افزود: معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری از معاونت‌های جدید وزارت کشور برای استانداری‌ها است که سه دفتر توسعه فناوری اطلاعات، دفتر هماهنگی امور اقتصادی، دفتر جذب و حمایت سرمایه‌گذاری زیرمجموعه‌های آن هستند. 

بازوند اظهار داشت: علی‌رغم مخالفت وزیر جهاد کشاورزی و به پیشنهاد ما از امروز غضنفری به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه سه معاونت عمرانی، سیاسی امنیتی و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی باید برای توسعه استان هماهنگ باشند، عنوان کرد: معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی در مسیر بهبود وضعیت بیکاری و اقتصاد در سفره مردم ایفای نقش خواهد کرد.
 
غضنفری امرایی پیش‌ از این به مدت دو سال به عنوان رئیس سازمان جهاد و کشاورزی لرستان فعالیت می‌کرد.

پیش‌ از این نیز علی کورانی‌فر در پست معاونت توسعه منابع انسانی استانداری لرستان مشغول فعالیت بود که سوم تیرماه امسال برای نامزد شدن در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز