خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان :

لرستان معین امنیت در استان های مرزی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۳۹۹

استاندار لرستان گفت: لرستان معین تامین امنیت در استان های مرزی همجوار خود است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز پنجشنبه - بیست و هفتم مهرماه -  در جلسه ی شورای تامین استان با حضور وزیر اطلاعات، عنوان کرد: لرستان با شعاع چند ده کیلومتری خارج از مرزهای استان در تامین امنیت، انسجام ملی و وحدت کشور همواره نقش آفرین بوده است.

وی اظهار کرد: یکی از ظرفیت های مهم استان مولفه های سیاسی، اجتماعی و جغرافیایی آن است.

استاندار ادامه داد: اثرگذاری لرستان در امنیت ملی و کشور به واسطه ی اشتراکات قوی و مستحکم مولفه های هویتی ایرانی و صد در صد شیعی بودن است.

زیویار گفت: با الگوی دولت، ملت و نظام سازی طی چند دهه گذشته در راستای آرمان های انقلاب و نظام در استان شکل گرفته و همچنان جریان دارد.

وی به اغتشاشات سال گذشته و حضور پرشور مردم لرستان در صحنه ی مقابله با آن اشاره کرد و ابراز کرد: با ظرفیت هایی که در بطن جامعه و مردم غیور لرستان وجود دارد، در جریان اغتشاشات سال گذشته استان کمترین خسارت را متحمل شد.

استاندار لرستان تاکید کرد: امنیت استان مرهون همدلی بین مردم، مدیران، نهادهای انقلابی، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، سپاه و بسیج است که اجازه ی بروز هیچ گونه بحرانی را در این خطه نمی دهد. 

زیویار همچنین به از خودگذشتگی، ایثار و همراهی مردم و مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی با دستگاه قضا در جریان اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توکل بر خدا و بهره گیری از ظرفیت های وحدت گرایانه آن توطئه ها نقش برآب شدند.

وی در ادامه به دستاوردهای دولت سیزدهم در لرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد بیش از ۴۰ هزار شغل براساس سامانه رصد و ارتقا و احیای ده ها مرکز تولیدی و صنعتی از جمله خودروسازی، نساجی، صنایع غذایی و تولید شیرخشک تنها نمونه های کوچکی از این خدمات و دستاوردهاست.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش به اقدام وحشیانه ی رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه اشاره کرد و اظهار کرد: این اقدام وحشیانه و غیرانسانی سرآغازی برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

زیویار ابراز کرد: با وعده ی الهی نسل جدیدی از نهضت مقاومت شکل گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز