خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

پیشرفت ۶۰ درصدی زیر سازی محور روستایی بزنوید لرستان به چین چهار محال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۳۰۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با تلاش راهداران زیر سازی محور روستایی، بزنوید لرستان به روستای چین در چهار محال و بختیاری در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایلنا،  مرتضی شیروانی در جریان بازدید از روند احداث مسیر بزنوید الیگودرز به روستای چین کوهرنگ، اظهار کرد: با توجه به مشکلات تردد بین استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری در فصل زمستان سال، با پیگیری‌های صورت گرفته در سازمان راهداری،  مقرر شد این مسیر به طول ۲۵ کیلومتر احداث شود.

وی ادامه داد: کار راه شکافی این مسیر توسط یک اکیپ از مهندسی ارتش با همکاری اداره کل استان‌های لرستان و چهارمحال بختیاری انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  لرستان اضافه کرد: در حال حاضر زیرسازی این مسیر با تلاش پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان و چهار محال بختیاری با ۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین،  ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی روزهای آینده تکمیل خواهد شد.

شیروانی عنوان کرد: احداث این مسیر اهمیت ویژه‌ای دارد چون علاوه بر برقراری راه ارتباطی بین دو استان و تردد آسان مردم ، می‌تواند یک راه پدافندی مناسب باشد تا در صورت نیاز از آن استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز