خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار لرستان:

فاز سوم نیروگاه گازی دورود با ۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۹۳۰

با حضور استاندار لرستان فاز سوم نیروگاه گازی شرکت نورافزای افلاکیان، با ۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز پنجشنبه - نهم شهریور ماه - در آیین افتتاح فاز سوم نیروگاه گازی دورود با بیان اینکه اهل بودن مدیران، ماحصل خوبی خواهد داشت و به ظرفیت های مورد نیاز کشور و استان اضافه خواهد کرد ، اظهار داشت : اهلیت علمی، تخصصی و تعهدی مدیران موجب توسعه استان و مانع بروز خسارات می‌شود که رعایت این مهم همواره مدنظر قرار دارد.

وی افزود: تحریم ظالمانه بیش از چهار دهه بر کشور حاکم بوده و محدودیت هایی را بوجود آورده است اما با تلاش بسیار و جهاد در این مسیر از حق مردم دفاع خواهیم کرد چراکه تمام خدمات ارایه شده برای رفاه مردم است و سخت کوشی مدیران در این عرصه باید همیشگی باشد.

استاندار لرستان با اشاره به سفر به بروجرد و دورود گفت: فاز سوم نیروگاه گازی شرکت نورافزای افلاکیان، با ۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی و ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی همچنین اشتغال زایی برای ۱۱ نفر به بهره‌برداری رسید.

زیویار ادامه داد: همچنین نیروگاه ۲۰ مگاواتی شهید بروجردی شهر چالان چولان دورود با ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو مشارکت سرمایه‌گذاری خارجی و ۸۰۰ میلیارد ریال مشارکت بخش خصوصی و ۳۵ نفر اشتغالزایی کلنگ زنی شد.

استاندار لرستان اضافه کرد: همچنین مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دورود با ۷۳ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید که شامل ۲۴ هزار نفر پوشش شهری و سه هزار پوشش روستایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز