خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

برای شناسایی و رفع موانع تولید به دنبال ارتباط بیشتر با نخبگان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۷۰۷

استاندار لرستان گفت: برای شناسایی، برنامه‌ریزی و رفع موانع تولید در تلاش هستیم تا با کمک نخبگان راه حل اساسی یافته و ارتباط بین صنایع استان را با فرهیختگان ایجاد کنیم.

به گزارش ایلنا،  فرهاد زیویار در بازدید از توانمندی‌های سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران اظهار کرد: بخش‌های تولیدی همانند سایر بخش‌های اقتصادی با موانعی برای ادامه فعالیت مواجه هستند که برای شناسایی، برنامه‌ریزی و رفع موانع این واحدها باید از ظرفیت نخبگان استفاده کرد.

وی افزود: واحدهای زراعی، دامداری، باغبانی، گیاهان دارویی، صنایع غذایی، داروهای گیاهی، کیفیت و امنیت غذایی همواره با دغدغه‌هایی در حوزه تولید همراه هستند که امید می‌رود راه حل اساسی با کمک نخبگان یافت و ارتباط بین صنایع استان با فرهیختگان ایجاد شود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نیز در این بازدید با اشاره به توانایی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد سازمان گفت: کارهای بزرگی توسط این مجموعه انجام شده یا در حال انجام است و تولیدات چندین واحد فناور مستقر با شرکت‌های بزرگ دنیا برابری می‌کند.

حسن زمانیان افزود: در واحدهای فناور سازمان، قطعاتی از هواپیما ساخته می‌شود که در رفع نیاز صنعت هوایی کشور بسیار موثر بوده و وابستگی ما را در این صنعت کاهش داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز