خبرگزاری کار ایران

اختصاص یک درصد اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی لرستان به ورزش

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۷۶۲

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: دستگاه های اجرایی استان یک درصد اعتبارات عمرانی را برای برگزاری مسابقات جودو قهرمانی کشور به حوزه ورزش اختصاص دهند.

به گزارش ایلنا ،  سید آرش قیاسیان در نشست شورای ورزش استان با بیان اینکه لرستان در بهمن ماه امسال میزبان سه رویداد مهم انتخابی تیم ملی جودو بانوان خواهد بود ، اظهار داشت :  این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و لیگ برتر بزرگسالان در خرم آباد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات باعث پویایی و نشاط جامعه خواهد شد بر لزوم حمایت مدیران و دستگاه های اجرایی از رویدادهای ورزشی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: این برنامه به نام و یاد شهدا است و باعث می شود استان لرستان مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه این مسابقات با توجه به تکریم جایگاه زنان رویداد خوبی خواهد بود گفت: تعامل خوبی بین ورزش وجوانان استان با دیگر دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی و بسیج ورزشکاران وجود دارد ولی لازم است مدیران دستگاه ها نسبت به حمایت همه جانبه از مقوله ورزش و برگزاری این مسابقات به ویژه از لحاظ لجستیکی ، اسکان اقداماتی انجام دهند.

قیاسیان افزود: برطرف کردن مشکلات اسکان و ناوگان عمومی در اولویت است و مدیران می توانند از یک درصد اعتبارات عمرانی کمک های خود را به حوزه سلامت و ورزش تزریق کنند.

وی تاکید کرد:حمایت و همکاری مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی موجب اتفاقات خوبی در جهت برگزاری این رویداد در استان خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز