خبرگزاری کار ایران

فرماندار بروجرد ؛

مهارت‌آموزی بین خانواده‌ها و جوانان نهادینه شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۵۳۹

فرماندار بروجرد گفت : مهارت‌آموزی باید بین خانواده‌ها و جوانان نهادینه شود.

به گزارش ایلنا ، مسلم مرادی در جلسه شورای مهارتی که در محل مرکز فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیری که در فنی و حرفه‌ای بروجرد وجود دارد باید این ظرفیت‌ها به‌طور کامل از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

وی تصریح کرد: چرخه مهارت‌آموزی شامل اطلاع‌رسانی، ثبت‌نام کارآموز، حرفه‌آموزی و یادگیری و معرفی افرادی که موفق به کسب مهارت شده‌اند به دستگاه‌های ذی‌ربط است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در بخش اطلاع‌رسانی باید از ظرفیت فضای مجازی، تبلیغات شهری و نیز صداوسیما برای معرفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به خانواده‌ها و جامعه بیشتر استفاده کرد.

مرادی اضافه کرد: کسانی که موفق به کسب گواهینامه‌های مهارتی می‌شوند باید در راستای اصلاح چرخه آموزش‌های مهارتی و بهره‌گیری از این افراد، متناسب با مهارت کسب شده به دستگاه‌ها و ارگان‌های مسئول معرفی شوند.

وی بیان کرد: مهارت‌آموزی باید بین خانواده‌ها و جوانان نهادینه و با معرفی الگوهای موفق مهارتی، کار و کارآفرینی در جامعه مهارت‌آموزی نیز نهادینه می‌شود.

فرماندار بروجرد در  پایان بر هدفمند کردن اعطای تسهیلات در جهت ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز