خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری لرستان خبر داد؛

پرداخت ۲۱۴ میلیارد ریال تسهیلات نوسازی به صاحبان ناوگان عمومی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۸۳۳

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری لرستان از پرداخت ۲۱۴ میلیارد ریال تسهیلات نوسازی به صاحبان ۸۸ دستگاه از ناوگان عمومی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،  رضا عبدی روز چهارشنبه - بیست و یک دیماه - در جمع خبرنگاران لظهار داشت: این اعتبارات برای ۸۸ دستگاه اتوبوس و مینی بوس از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به منظور بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان جذب شده است.

وی افزود: ۸۳ شرکت مسافربری، ۲ هزار و ۴۰۰ راننده، یکهزار و ۴۰۵ ناوگان حمل‌ و نقل مسافر همچنین ۹۸ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۸ هزار راننده و ۱۱ هزار وسیله نقلیه باری در استان فعال است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری لرستان اضافه کرد: امسال سه هزار و ۵۶۸ دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای لرستان، در راستای تسریع در حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی(ره) به اقصی نقاط کشور به این بندر اعزام همچنین یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۴۸۸ مسافر طی ۹ ماهه امسال توسط ناوگان عمومی لرستان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.

عبدی گفت: صدور یکهزار و ۶ مورد پروانه عبور برنامه‌های ترافیکی، ثبت ۳۳۰ مورد تخلفات اضافه تناژ، برگزاری هشت دوره آموزش کارشناسان حمل و نقل شهرستان های تابع در خصوص قوانین و ضوابط حوزه ایمنی و ترافیک و بررسی و ثبت ۳۱۹ مورد تخلفات رانندگان و ارجاع به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲، از جمله عملکرد اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در سال جاری است.

وی خاطر نشان کرد : بر اساس اعلام پزشکی قانونی کشور، متوفیان سوانح جاده های روستایی استان امسال ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز