خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین:

اصحاب رسانه قزوین تلاش می‌کنند با قلم خود پاسدار خون شهدا و آرمان‌های نظام باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۶۴۶

رئیس خانه مطبوعات قزوین گفت: همه ما وامدار شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم و تلاش می‌کنیم با قلم خود پاسدار خون شهدا و آرمان‌های نظام باشیم و در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار به رسالت خود عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، به ابتکار خانه مطبوعات قزوین و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادای احترام به خانواده شهدا حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر پنجشنبه به همراه میرزاپور معاون رسانه‌ای، محمدی مدیر حراست ارشاد و حجت‌الاسلام رمضانی، سید مصطفی جعفری رئیس، معصومی مدیرعامل و هیات مدیره خانه مطبوعات با حضور در منزل شهید علی آقابابایی شهید راه قدس در روستای شنستق از توابع بخش خرمدشت با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند. 

در این دیدار مادر، همسر، سه فرزند و دو برادر شهید آقابابایی نیز حضور داشتند.

سید مصطفی جعفری رئیس خانه مطبوعات قزوین با گرامیداشت یاد شهید اظهار داشت: اهالی رسانه نیز ارادت و تکریم خود را نسب به شهدای والامقام در همه عرصه‌ها نشان داده‌اند و با حضور در مراسم تشییع و یادمان‌های مختلف ادای دین و وظیفه کرده‌اند.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه خود را وامدار شهدا می دانند و با حرکت در مسیر جهاد تبیین تلاش می کنند به رسالت خود عمل کنند. 

جعفری تصریح کرد: همانگونه که برادر شهید فرمودند که شهید در مسیر جهاد تبیین گام بر می‌داشت و به این موضوع اهمیت می‌داد باید اذعان داشت یکی از وظایف مهم همکاران ما در عرصه رسانه‌ها روشنگری، اطلاع رسانی درست و جهاد تبیین است که در این زمینه جدی هستیم و تلاش خبرنگاران ادامه دارد.

رئیس خانه مطبوعات قزوین یادآورشد: امیدواریم با ترویج فرهنگ شهادت ما اصحاب رسانه نیز در مسیر شهدا گام برداشته و در مسیر خدمت به مردم، بیان واقعیت‌ها و کمک به انتشار وصیت نامه و پیام شهدا نقش آفرین باشیم.

همسر شهید نیز از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس و مدیرعامل و هیئت مدیره خانه مطبوعات در منزل شهید و گرامیداشت یاد وی تشکر و قدردانی کرد.

در این دیدار تابلو فرشی توسط هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین به رسم یادبود به خانواده شهید آقابابایی اهدا شد.

در ادامه هیات مدیره‌خانه مطبوعات به همراه مدیرکل ارشاد ضمن حضور بر مزار شهید علی آقابابایی و پدر بزرگوارش با نثار گل و قرائت فاتحه نسبت به این شهید والامقام ادای احترام کردند. 

شهید علی آقابابایی ۱۳ فروردین ماه جاری در حمله جنایتکارانه جنگده های رژیم غاصب صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به همراه ۶ تن از کارکنان کنسولگری و مستشار نظامی کشورمان به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز