خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کل سابق دادگستری استان قزوین:

شرکت‌های خودرویی خسارت سنگینی برای استان قزوین بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۶۷

می‌توانیستیم در پرونده شرکت‌های خودرویی ورود نکنیم

رئیس کل سابق دادگستری استان قزوین گفت: در زمان انتصابم گفتم که اگر هر زمان احساس کنم عملکردم ضعیف است خودم از این جایگاه کناره‌گیری می‌کنم تا همکارانم که عملکرد بهتری دارند در این سمت حضور‌ یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین روز یکشنبه با حضور عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، حجت الاسلام نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، آیت الله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، رجبی دادستان، اعلایی استاندار، بیگدلی نماینده تاکستان، مالکی نماینده سیستان، کاظمی معاون سیاسی‌ امنیتی استانداری، ملکی‌پور فرماندار، قضات و مدیران دستگاه قضایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن دانشکده آینده پژوهی دانشگاه بین الملل برگزار شد.

علی شعبانی در این مراسم اظهار کرد: چالش‌هایی در استان ایجاد شد که انرژی را از ما گرفت؛ برخی مشکلات هم بازمی‌گردد به ترک فعل مدیران که اگر به موقع به تکلیف خود عمل کنیم چنین مسائلی ایجاد نمی‌شود.

رئیس کل سابق دادگستری استان ادامه داد: برخی مشکلات که حل کردیم سابقه چند ده ساله داشته است؛ توانستیم ۷۰ درصد پرونده‌های معوقه را کاهش دهیم چراکه هر چقدر این پرونده‌ها کاهش یابد رضایت‌مندی مردم افزایش می‌یابد. مردم حق دارند و از ما انتظار رای عادلانه دارند.

این مسئول اذعان کرد: می‌توانیستیم در پرونده شرکت‌های خودرویی ورود نکنیم و بدون اینکه خود را درگیر کنیم، چند سال خدمت ما می‌گذشت و از استان برویم ولی این خطرپذیری را کردیم به طوری که بسیاری مواقع تا نیمه شب جلسات شورای تامین را داشتیم و استاندار محترم همراهی بسیار خوبی در این زمینه داشتند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد این شرکت‌ها کم نبود و ۷۰ و ۸۰ تا شرکت بود که با ورود دادستان مرکزی استان همه آنها بسته شد.

شعبانی عنوان کرد: شرکت‌های خودرویی خسارت سنگینی برای استان بود و در حال حاضر پرونده در مرحله مهم کارشناسی است تا حسابرسی را در زمان مناسب به اتمام برسد.

رئیس کل سابق دادگستری کل استان گفت: مکاتباتی هم با بنیاد مستضعان و ستاد اجرایی داشتیم که برای خرید شرکت‌ها و ... همکاری کنند که اگر این اتفاق بیفتد بخشی از مشکلات حل خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: اجرای قانون تکلیف همه ما است؛ تدابیر و مصالح لازم را هم در بحث شرکت‌های خودرویی اتخاذ کردیم و کاری به حواشی نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز