خبرگزاری کار ایران

فراخوان ثبت نام نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۰۵۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، از ثبت نام نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی دهقانی  گفت: جشنواره تعاونی های برتر  با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه مشارکت های اجتماعی و اقتصادی کشور به صورت استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی از مدیران اتحادیه ها و شرکت های تعاونی فعال در استان دعوت کرد تا با ثبت نام و شرکت در فرایند گام به گام در این جشنواره، نسبت به ثبت اطلاعات تعاونی تحت مدیریت خود در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور؛ به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir  اقدام کنند.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی گفت: مدیران اتحادیه ها و شرکت‌های تعاونی باید با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود وارد سامانه شده و نسبت به تکمیل پرسشنامه اقدام کنند.

دهقانی اظهار کرد: تمامی اتحادیه ها و شرکت های تعاونی استان برای حضور در رقابت بزرگ نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر باید تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ نسبت به بروزرسانی مدارک و مستندات مربوط به شرکت در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور اقدام کنند.

 دهقانی در پایان افزود: امتنان از تعاونگران برتر استان پس از طی مراحل بررسی های تخصصی در بخش تعاون، در ایام هفته گرامیداشت تعاون در شهریور ماه هر سال برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز