خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیأت سوارکاری استان:

قزوین به بیمارستان تخصصی دامپزشکی با اولویت درمان اسب مجهز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۲۶۸

سرپرست هیأت سوارکاری استان قزوین گفت: مذاکرات تاسیس بیمارستان تخصصی دامپزشکی با اولویت درمان اسب برای استان قزوین انجام شده و بزودی با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شاهد این اتفاق خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، بهزاد درویشی گفت: استان قزوین با داشتن باشگاه‌های سوارکاری متعدد، پویایی و فعالیت خوب رشته سوارکاری به خدمات مرتبط با این رشته نیاز دارد تا شاهد تداوم توسعه فعالیت‌ها در این رشته ورزشی باشیم.

سرپرست هیأت سوارکاری استان قزوین بیان کرد: در سوارکاری شاهد آسیب دیدگی اسب‌ها هستیم و دادن خدمات دامپزشکی در این رشته معمولا هزینه‌های سنگینی برای باشگاه‌داران در بر دارد زیرا این خدمات در استان وجود ندارد و برای دریافت آن باید اسب را به استان‌های دیگر منتقل کرد که هزینه‌های سنگینی دارد.

وی تصریح کرد: در این راستا تصمیم گرفته شد با جذب سرمایه‌گذار بتوانیم بخشی از این خدمات را در استان ارائه کنیم که در این راستا وجود یک کلینیک و یا بیمارستان تخصصی کاملا احساس می‌شد.

این مسئول ورزشی گفت: در دی ماه امسال دو نشست تخصصی با مدیرعامل، رئیس و اعضای هیأت مدیره شرکت «کاژه نوآوران مانا» برگزار شد و بزودی تفاهم نامه‌ای را امضا می‌کنیم تا گام مهمی درخصوص شروع به کار بیمارستان تخصصی دامپزشکی با اولویت درمان اسب در قزوین برداشته شود.

سرپرست هیأت سوارکاری استان قزوین با ابراز خشنودی از این اقدام کم نظیر در استان گفت: شرکت کاژه نوآوران مانا درحوزه خدمات دامپزشکی، آموزش و بازرگانی فعالیت می‌کند و در اقدامی بی سابقه اولین بیمارستان تخصصی خدمات دامپزشکی با الویت خدمات درمانی در زمینه اسب را راه‌اندازی کرده و بزودی فعالیت خود را در قزوین آغاز می‌کند.

درویشی افزود: با فعالیت این مرکز که درفاز اول مجهز به آزمایشگاه و مجهزترین دستگاه سی تی اسکن و عکسبرداری است نیاز اساسی باشگاه‌های سوارکاری و مراکز پرورش اسب استان  برطرف خواهد شد.

وی یادآور شد: با راه‌اندازی این بیمارستان گام اساسی در افزایش کیفیت خدمات دامپزشکی به اسب، دسترسی ارزان و آسان به خدمات دامپزشکی، کاهش هزینه ناشی از آسیب‌های نقل و انتقال اسب به مراکز خارج استان برداشته می‌شود.

درویشی تصریح کرد: در دومین نشستی که روز گذشته در دفتر هیأت مدیره شرکت کاژه برگزار شد به نتایج بسیار خوبی رسیدیم که بزودی این کار عملیاتی شود.

وی اظهار کرد: همچنین تفاهم شد اقدامات لازم در محورهای آموزشی، آگاه سازی، پوشش دامپزشکی مسابقات و ارائه خدمات با تاکید بر خدمات در محل نگهداری اسب و فعالیت‌های دیگر انجام شود.

درویشی بیان کرد:  بدون تردید مفاد این همکاری به گونه‌ای است که زمینه ارائه خدمات بی نظیری را در حوزه سوارکاری استان جهت ارتقا کیفی صنعت اسب و باشگاه‌های سوارکاری را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز