خبرگزاری کار ایران

با تلاش متخصصان داخلی محقق شد؛

راه‌اندازی سیستم کسب اطلاعات در واحد بخاری نیروگاه شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۲۰۰

رئیس گروه ابزار دقیق معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی نیروگاه شهید رجایی گفت: تکمیل و راه‌اندازی سیستم کسب اطلاعات واحد شماره یک بخاری نیروگاه شهید رجایی با تکیه‌بر توان مهندسی متخصصان نیروگاه و بدون به‌کارگیری خدمات فنی شرکت‌های پیمانکاری انجام شد.

به گزارش ایلنا، حمید کاتبی گفت: در آخرین مرحله تکمیل سیستم جمع‌آوری اطلاعات (DATA ACQUISITION SYSTEM) واحدهای 250 مگاواتی نیروگاه، عملیات نصب سرور و کلاینت و پیکربندی نرم‌افزار این سیستم در واحد 250 مگاواتی شماره یک بخاری به پایان رسید.

رئیس گروه ابزار دقیق معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی نیروگاه شهید رجایی ادامه‌داد: در این سیستم از نرم‌افزار و سخت‌افزار صنعتی ساخت داخل استفاده شده و همچنین کلاینت DAS واحد شماره یک که در اتاق فرمان شماره 1 و 2 نیروگاه بخار نصب شده از طریق شبکه به سرور DAS واحد شماره یک متصل است و امکان گزارش‌گیری و مشاهده آخرین وضعیت سیگنال‌های واحد را برای اپراتورهای بهره برداری فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: راه اندازی سیستم DAS، نقش مهمی در بهبود عملکرد بهره‌برداری دارد، این سیستم با ثبت تمامی مانورهای بهره‌برداری در زمان وقوع حوادث، ورود و خروج واحد، امکان تحلیل حوادث و بررسی خطاها را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز