خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت استان خبر داد؛

واحدهای نمونه و چهره‌های شاخص صنعتی استان قزوین تیرماه تجلیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۴۰۷

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: صنایع استان می‌توانند با ارسال مستندات مربوطه در حوزه فعالیت اقتصادی شامل تولید و تجارت در رویداد انتخاب واحد تولیدی برتر مشارکت کنند.

به گزارش ایلنا در قزوین، محسن رستمی با اعلام این خبر گفت: دهه نخست تیرماه سال جاری به عنوان دهه تولید و تجارت نامگذاری شده و فرصت مناسبی است تا از منتخبان فعال در حوزه صنعت، معدن و تجارت تجلیل شود.

وی با بیان اینکه انتخاب فعالان صنعت، معدن و تجارت به صورت ملی صورت می‌گیرد، ادامه داد: آخرین مهلت ارایه مدارک و مستندات برای متقاضیان انتخاب طرح‌ها و واحدهای صنعتی و معدنی نمونه، روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است.

به گفته این مسئول، متقاضیان با تکمیل داده‌های موجود در تارکده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به نشانی https://qaz.mimt.gov.ir، مدارک و مستندات خود را ثبت کرده و یا به خانه صنعت و معدن استان قزوین مستقر در مجتمع ادارت نواب، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تحویل دهند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین خاطرنشان کرد: در صورت نیاز فعالان اقتصادی در استان قزوین می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۸۷۲۲۵۷۱۶ تماس حاصل کنند.

رستمی یادآور شد: تجلیل از واحدهای نمونه و چهره‌های شاخص و پیشکسوت صنعتی و معدنی به عنوان کسانی کسانی که قدم‌های موثری برای تولید و صنعت و معدن کشور برداشته‌اند، اقدامی کوچکی در راستای تحقق منویات رهبری و شعار سال است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز