خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین:

«طوفان الاقصی» نقطه عطفی برای مقاومت اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۸۴

حمایت از فلسطینیان، حمایت از مظلوم‌ترین انسان‌های کره زمین است

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: الاقصی نقطه عطفی برای مقاومت اسلامی است، چون مقاومت اسلامی به رسمیت شناخته شد و این طوفان از نظر عزت، اقتدار، هیبت و شکوه بی نظیر بود، همچنین طوفان الاقصی نقطه عطفی برای صهیونیست‌ها از نظر ذلت، ضعف، ترس و ضربه جبران‌ناپذیر بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، با اشاره به راهپیمایی مردم ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، ادامه داد: این حرکت مردمی در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حرکت بسیار ارزشمندی بود، این قدم‌هایی که شما امروز برداشتید در هر قدم ثواب نهفته است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: دومین معنای این حرکت زیبای شما این است که شما در حمایت از مظلوم‌ترین انسان‌های روی کره زمین اقدام کرده‌اید، این قدم‌هایی که برداشتید هم در حمایت از مستضعفان بود و هم به سمت نماز جمعه حرکت کردید، نماز جمعه نماز نفرین بر صهیونیست‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: سفارش شده در رکعت اول نماز جمعه سوره جمعه قرائت شود، 4 آیه از این سوره رسواکننده حیله‌ها، مکرها، نیرنگ‌ها، دروغ‌ها و بی دینی‌های یهودیان صهیونیست است.

وی خاطرنشان کرد: حال ببینیم ما امروز در مقابل چه کسانی شعار دادیم و نفرت و انزجار خود را نسبت به چه کسانی اعلام کردیم؛ کسانی که بیش از 70 سال همواره مشغول جنایت بودند، آدم‌ها را می‌دزدیدند، زندانی می‌کردند و در زندان شکنجه می‌کردند، این یک نوع از جنایات این‌ها بوده است.

عابدینی تاکید کرد: در طی این 70 سال بیش از 33 هزار کودک توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند، همچنین پدران و مادران کودکان بسیاری نیز توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند، خانه شان خراب شده است، این کودکان بی سرپرست و آواره بیابان‌ها شده‌اند، یعنی آن‌هایی که زنده مانده‌اند، از دست این صهیونیست‌های جنایتکار چنین وضعی دارند.

 خطیب نماز جمعه قزوین تصریح کرد: بمباران اردوگاه‌ها از دیگر جنایات صهیونیست‌ها است، پناهنده یعنی کسانی که خانه‌شان خراب شده و هیچ جایی در عالم ندارند و به اردوگاه پناه می‌برند تا روزگار بگذرانند.

اراده آهنین مبارزان فلسطینی هرگز شکسته نمی‌شود

وی یادآور شد: آواره کردن جمعیت زیادی از مردم فلسطین نیز از جمله جنایات صهیونیست‌هاست، صهیونیست‌ها مردم فلسطین را از خانه‌هایشان بیرون کردند، از کشورهای یهودی به آنجا رفته‌اند و اسلحه هم به آن‌ها داده شده، اخیراً هم بیشتر مسلح شده‌اند، این‌ها می‌روند با پشتیبانی صهیونیست‌ها به صاحبخانه‌های فلسطینی می‌گویند باید از اینجا بروید زیرا اینجا متعلق به ماست، این‌ها این طور مردم را آواره کرده و از غزه یک ویرانه درست کرده‌اند، برج‌ها و خانه‌های بتنی را در هم شکسته‌اند اما هرگز نتوانسته‌اند اراده آهنین بندگان خدا را بشکنند و هرگز هم نخواهند توانست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: قتل عام مردم بی پناه از دیگر جنایات صهیونیست‌هاست؛ امروز هم نمونه این جنایات را می‌بینیم، یک ژنرال پیر که باید از او تحت عنوان کفتار پیر یاد کرد می‌گفت من 250 گلوله داشتم، همه این گلوله‌ها را مصرف کردم و فلسطینی‌ها را کشتم، موقعی که این جنایت را تعریف می‌کرد نمی‌توانست جلوی خنده‌اش را بگیرد و از این گرگ صفتی خود لذت می‌برد، البته گرگ پیش این‌ها شرافت دارد.

وی عنوان کرد: به فرموده رهبر حکیم انقلاب شکستی که به صهیونیست‌ها وارد شد غیرقابل ترمیم است، رهبر حکیم انقلاب تکیه بر این کردند که این شکست جبران ناپذیر است، یعنی صهیونیست‌ها دیگر نمی‌توانند خود را ترمیم کنند و از نظر قدرت، جرأت و جسارت به حالت پیش از این عملیات برگردند، دیگر صهیونیست‌ها مرده‌اند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: شرایطی که اکنون صهیونیست‌ها دارند نشان می‌دهد ما باید عجله کنیم و گوش این‌ها گرفته شود و از این سرزمین‌های اشغالی بیرون انداخته شوند، حتی خود صهیونیست‌ها هم وحشت کرده‌اند و به پناهگاه‌هایشان خزیده‌اند و در آنجا زندگی می‌کنند، اکنون بهترین زمان است که بساط آن‌ها به کلی برچیده شود، زیرا زمینه آن را خدای متعال به خوبی فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: برای اولین بار بود که فلسطینی‌ها و جبهه مقاومت به جای اینکه تدافعی برخورد کند، تهاجمی برخورد کردند، همیشه صهیونیست‌ها یک کاری می‌کردند و فلسطینی‌ها می‌آمدند دفاع می‌کردند، در تمام آن روزهای مقاومت 33 روزه در غزه و مقاومت 8 روزه همین طور بود اما این بار فلسطینی‌ها بودند که تصمیم گرفتند مردانه بجنگند، و شاهد بودیم چقدر هم مردانه جنگیدند. 

عابدینی تاکید کرد: این جنگ یک جنگ ترکیبی غافلگیرانه بود، غافلگیرانه بودن، با سرعت انجام شدن، زمینی و هوایی بودن، چریکی بودن، کلاسیک و پادگانی بودن، سایبری و تبلیغاتی بودن در فضای مجازی، رسانه‌ای، اطلاعاتی و امنیتی بودن از ویژگی‌های این جنگ بود، آنقدر امنیتی بود که هنوز نمی‌توانند تحلیل کنند فلسطینی‌ها چطور حرکت کردند که در کوتاه‌ترین زمان این ضربه سنگین را به صهیونیست‌ها وارد کردند.

وی یادآور شد: در خلال این اوضاع و احوال، شنیدید آمریکا با ترس و لرز بالاخره تصمیم خود را گرفت که هواپیمای حامل انواع سلاح‌ها را به فلسطین اشغالی برساند، این تصمیم را گرفت و به آن عمل کرد، بنده حماقت‌های تاریخی آمریکا را خدمت شما یادآوری می‌کنم و به آمریکایی‌ها می‌گویم این کارتان حماقتی بر حماقت‌های تاریخی سابقتان افزود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز