خبرگزاری کار ایران

در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی؛

اعلام برنامه‌های شرکت ملی مس در هفته مقاومت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۹۰۹

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، برنامه‌های این شرکت در هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج‌قاسم سلیمانی در کرمان را اعلام کرد.

 

محمدجواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید سپهبد سلیمانی، گفت: وظیفه و مسئولیت همه ما این است که برای ترویج اندیشه‌ها و آموزه‌های آن شهید گرانقدر که طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با عنوان «مکتب سلیمانی» از آن یاد می‌شود، کوشش کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا، امسال شرکت ملی صنایع مس ایران برنامه‌ریزی‌های مفصلی انجام داده تا همکاران ما به‌عنوان خادمان زائران شهید سلیمانی، در ایام هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار عزیزمان، خدمت‌رسانی کنند.

خلیلی با بیان جزئیات برنامه‌های این شرکت در هفته مقاومت، اظهار کرد: امسال هم به سنّت سال‌های گذشته، موکب شهدای شرکت ملی صنایع مس ایران در قالب مجتمع‌های چهارگانه مس سرچشمه، مس شهربابک، مس سونگون و مس دره‌آلو، در کنار هم حضور خواهند داشت و طی روزهای 12 تا 18 دی‌ماه، از زائران و حاضران در گلزار شهدای کرمان، پذیرایی خواهند کرد.

وی با تاکید بر ضرورت انجام کار اثرگذار فرهنگی در کنار فعالیت‌های جهادی و خدماتی، گفت: با توجه به ظرفیت عظیم انسانی که در این ایام پیرامون مزار سردار دل‌ها وجود دارد، فضا برای اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی مهیاست و در همین راستا، شرکت ملی صنایع مس ایران برای برپایی نمایشگاه بزرگ فرهنگی «در مسیر حبیب» برنامه‌ریزی کرده است.

مشاورمدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در پایان یادآور شد: این نمایشگاه فرهنگی در راستای تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و «مکتب سلیمانی»، با مساحتی در حدود 1000 مترمربع، در محدوده گلزار شهدای کرمان، از 12 دی‌ماه افتتاح می‌شود و تا 18 دی‌ماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز