خبرگزاری کار ایران

واکنش‌رئیس به ناکامی درجام ملت‌ها؛

کفاشیان: شانس با ما یار نبود / کادر فنی و بازیکنان تقدیر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۲۰

کادر فنی در کنار بازیکنان تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین بازی به کار گرفتند، اما با کشیدن شدن مسابقه به ضربات پنالتی و پس از ۸۰ دقیقه بازی جوانمردانه با ۱۰ نفر، شانس با ما یار نبود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با قدردانی از تلاش های تیم ملی در رقابت های جام ملت های آسیا گفت: در این مسابقات شانس با ما یار نبود.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان امروز یکشنبه در جلسه هیات رئیسه فدراسیون با معرفی الهه عرب عامری به عنوان سرپرست کمیته بانوان و نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان، گفت: از زحمات فریده شجاعی و همکاری های خوب ایشان تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: در جلسه آینده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال زحمات و تلاش های سید محمد هادی آیت اللهی و فریده شجاعی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

کفاشیان با اشاره به تلاش و زحمات تیم ملی در رقابت های جام ملت های آسیا اظهار داشت: کادر فنی در کنار بازیکنان تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین بازی به کار گرفتند اما با کشیدن شدن مسابقه به ضربات پنالتی و پس از ۸۰ دقیقه بازی جوانمردانه با ۱۰ نفر، شانس با ما یار نبود.

دراین جلسه نیز عباس ترابیان دبیرکمیته بازاریابی گزارش کاملی از روند برنامه های این کمیته را به اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

جلسه هیات رئیسه فدراسیون با حضور علی کفاشیان، غلامرضا بهروان، شهاب الدین عزیزی خادم، حیدر بهاروند، شهرام دبیری، الهه عرب عامری و فریدون اصفهانیان در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز