خبرگزاری کار ایران

نمایش و نقد فیلم «اتاق معلمان» در فرهنگسرای اندیشه

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۱۶۲

فیلم اتاق معلمان The Teachers' Lounge در باشگاه «سینما اندیشه» در فرهنگسرای اندیشه نمایش و نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، فیلم «اتاق معلمان» درامی از سینمای آلمان به کارگردانی ایلکِر جاتاک است که پس از نمایش با حضور مهدی سلطانی گرد فرامرزی، پژوهشگر مطالعات سینمایی و محسن سلیمانی فاخر، نویسنده منتقد وسینما نقد و بررسی می‌شود.

هیات ملی بازبینی فیلم ایالات متحده، «اتاق معلمان» را به عنوان یکی از پنج فیلم برتر سینمای جهان در سال ۲۰۲۳ انتخاب کرد؛ فیلمی که نماینده رسمی سینمای آلمان در بخش اسکار بهترین فیلم بلند بین‌المللی بود.

اتاق معلمان برشی اخطارآمیز از وضعیت آموزش‌وپرورش در دورانی است که هر پدر یا مادری خودش را یک کارشناس تلقی می‌کند. داستان درباره آرمان‌گرایی در یک محیط آموزشی است که مورد هجوم قرار می‌گیرد، چه توسط واقعیت‌های تلخ و ناخوشایند اولیا، چه توسط دانش‌آموزانی که بیش‌ترین هرج‌ومرج را به راه می‌اندازند.

این نشست ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ برگزار می‌شود و حضور برای سینما دوستان وعلاقه مندان؛ به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی، فرهنگسرای اندیشه آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز