خبرگزاری کار ایران

توضیح مدیرکل ارشاد اصفهان درباره لغو کنسرت علیرضا قربانی:

ناهماهنگی‌ ها رفع شده؛ کنسرت به روال قانونی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۱۸۹

مدیرکل اداره ارشاد استان اصفهان در پی لغو دوباره کنسرت علیرضا قربانی، آن را اعمال نظری سلیقه‌ای دانست و گفت انشالله کنسرت‌ها روال قانونی خود را خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه حاشیه‌های برگزاری کنسرت علیرضا قربانی و اعضای ارکسترش در شهر اصفهان که برای دومین بار رخ داده، سیدمهدی سیدین‌نیا (مدیرکل اداره ارشاد استان اصفهان) به ایلنا توضیحاتی داد. 

ماجرا از این قرار بود که در مهرماه امسال کنسرت علیرضا قربانی به دلیل حضور نوازندگان زن از سوی برخی نهادها به‌رغم صدور مجوز ازسوی وزارت ارشاد و تایید وزیر ارشاد، معاون هنری و مدیر ارشاد اصفهان لغو شد. دوشنبه چهاردهم اسفندماه قربانی و اعضای ارکسترش برای بار دوم به اصفهان رفتند، اما در ساعات آخر کنسرت با وجود فروش بلیت و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، بار دیگر مجوز لغو شد. سیدمهدی سیدین‌نیا درباره این تناقض و ناهماهنگی گفت: مشکلاتی که وجود داشت به دلیل‌ عدم هماهنگی‌هایی بود که بین مسئولان در استان اصفهان وجود داشت. اتفاقا روابط عمومی وزارت ارشاد هم در این‌باره اطلاعیه‌ای صادر کرد تا به این واسطه شفاف‌سازی‌هایی صورت گیرد. 

مدیر کل اداره ارشاد استان اصفهان با بیان اینکه جلوگیری از برگزاری کنسرت علیرضا قربانی موضوعی سلیقه‌ای بوده، بیان کرد: خدا را شکر به لطف خداوند و با حضور دوستان و ورود شخص وزیر ارشاد به موضوع، این مسئله رفع شده است. حال برگزاری کنسرت آقای قربانی در مسیر قانونی قرار دارد و امشب سه‌شنبه پانزدهم اسفندماه در اصفهان روی صحنه خواهد رفت. 

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود تکرار این اتفاق و موافقت وزیر ارشاد و معاون هنری بازهم شاهد لغو کنسرت قربانی بوده‌ایم، توضیح داد: قاعدتا این لغو دوم نباید صورت می‌گرفت و به هرحال ناهماهنگی‌هایی وجود داشت، موضوع این است که در مرتبه اول مشکلات حل نشده بودند و خدا را شکر حال این اتفاق افتاده است و انشالله کنسرت‌ها روال قانونی خود را خواهند داشت. 

سیدین در پاسخ به این سوال که به عنوان مدیرکل اداره ارشاد اصفهان چقدر با دستگاه‌های دیگری چون فرمانداری و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تعامل دارد، گفت: ما برای ایجاد چنین تعاملاتی تلاش خواهیم کرد. باید اینگونه باشد که پیش از انجام کار هر مسئله‌ای وجود دارد، بیان شود. دوستان باید پیش از برگزاری کنسرت‌ها و چنین رویدادهایی سلیقه و نظرشان را بیان کنند. هر مسئله‌ای که وجود دارد بر اساس قوانین جمهوری اسلامی در وقت خودش و در زمان مناسب باید بیان شود. 

او ادامه داد: اینکه کنسرتی بیست و چهار ساعت و کمی پیش از برگزاری انتخابات لغو شود، اتفاق خوبی نیست و منجر به تصمیماتی خواهد شد که گاه درست نیستند و حاشیه‌ساز خواهند بود. 

مدیرکل اداره ارشاد استان اصفهان درباره تجمع صورت گرفته در مقابل سالن اجرا و انتقادات مطرح شده نیز گفت: بله تجمعی صورت گرفت که دلیلشش‌ عدم برگزاری کنسرت بود و این اتفاق خدا را شکر به حاشیه نکشید؛ چرا که مردم اصفهان، مردمی فرهنگ دوست و هنر دوست هستند. زمانی که برای لغو سانس دوم به مخاطبان پیامک داده شد گفتیم که کنسرت فعلا برگزار نمی‌شود، آن‌ها پذیرفتند و در مقابل سالن حضور نیافتند و حاشیه‌ای هم ایجاد نشد. 

او در ادامه گفت امشب سه‌شنبه پانزدهم اسفندماه آقای قربانی و اعضای ارکسترش بدون هیچ مشکلی در اصفهان کنسرتشان را برگزار خواهند کرد. 

سیدین‌نیا در پایان تاکید کرد: مدیران ما در کشور و استان‌ها باید بیشتر از قبل با هم تعامل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز