خبرگزاری کار ایران

علی مطهری: «پرونده باز است» فیلم آموزنده‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۵۲۳

شامگاه ۱۲ مرداد ماه مراسم یادبود کیومرث پوراحمد در پردیس ملت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم یادبود کیورمرث پوراحمد و نمایش فیلم «پرونده باز است» شب گذشته ۱۲ مرداد در پردیس ملت برگزار شد.

در حاشیه این مراسم علی مطهری (نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) طی سخنانی اظهار داشت: از آنجا که فیلم «پرونده باز است» نشان‌دهنده برخی حوادثی است که در جامعه ما رخ می‌دهد و قصه‌اش برای مردم ما می‌تواند ملموس باشد، فیلمی آموزنده است که بر احساسات و عواطف مخاطب نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد.

مطهری خاطرنشان کرد: این فیلم آینه‌ای از بخشی از حوادث جامعه ما است و مخاطب پس از دیدن آن احساس نمی‌کند که وقتش تلف شده است. «پرونده باز است» قصه‌ای روایت می‌کند که ممکن است برخی خانواده‌ها در این موقعیت قرار بگیرند و دیدن آن می‌تواند تجربه خوبی باشد. پیشنهاد میکنم که مردم و علاقه‌مندان به سینما این فیلم را ببینند. خداوند مرحوم پوراحمد را رحمت کند.

گفتنی است مسعود جعفری جوزانی، علیرضا زرین دست، کیانوش عیاری، ابوالفضل پورعرب، سیروس الوند، هارون یشایایی، غلامرضا موسوی، محمدرضا دلپاک، اصغر هاشمی، بهاره رهنما، احمد امینی، لادن طاهری، حمیدرضا مدقق، بهزاد عبدی، شهره سلطانی، حسن زاهدی، دانش اقباشاوی، اصغر نعیمی، فرهاد قائمیان، قربان محمدپور، نفیسه روشن، هدیه آزیدهاک، المیرا دهقانی، علی ژکان، آرش برومند، محمد رضا غفاری، نسیم ادبی، شادی مختاری، سعید خانی، روانبخش صادقی، احمد رمضان زاده، کامران ملکی، علی قائم مقامی، علی مطهری و محمود صادقی (نمایندگان سابق مجلس) و ... از افراد حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز