خبرگزاری کار ایران

راه‌یابی «مهاجران» به جشنواره حقوق بشر کلمبیا

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۲۸۶

فیلم سینمایی «مهاجران» به دهمین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر- کلمبیا راه پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم حقوق بشر - کلمبیا بین ۱۰ تا ۱۷ اوت ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف برپایی جشن یک دهه سینما برای حقوق بشر، FICDEH پوشش خود را گسترش داده و به ۱۰ شهر (بوگوتا، کالی، کارتاخنا، کوکوتا، مدلین، مانیزالس، پریرا، کویبدو و ویلاوینسسیو) و ۳۰ شهرداری در سراسر کشور خواهد رسید.

جشن ۱۰ سالگی FICDEH علاوه بر برنامه‌ریزی معمول خود، شامل راه‌اندازی دسته MIA - زنان در صنعت سینما است. فضایی با هدف فیلمنامه‌نویسان، تهیه‌کنندگان و کارگردانان زن که می‌توانند از طریق مشاوره با کارشناسان و مجموعه‌ای از منابع خدمات، تجهیزات، پس‌تولید و تامین مالی بیش از ۱۰۰۰ میلیون پزو برای ارتقای پروژه سینمایی خود شرکت کنند.

جشنواره بین المللی فیلم حقوق بشر کلمبیا به شرکت کنندگان این جشنواره برنامه‌های سمعی و بصری، فرهنگی و آکادمیک ارائه می‌دهد که به شکل گیری مخاطبان، تقویت صنایع فیلم و فرهنگی، ایجاد فضاهایی برای گفتگو پیرامون زندگی، آشتی، ترویج و دفاع از حقوق بشر و ایجاد ایده‌های صلح کمک می‌کند.

این جشنواره در دو بخش ملی که مخصوص فیلم‌های کلمبیایی هست و در بخش بین‌الملل برگزار می‌شود و در هر بخش به بهترین فیلم‌های بلند، کوتاه، مستند و انیمیشن جایزه می‌دهد و یک جازه هم به فیلمی با «بهترین تجربه همه جانبه» تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز