خبرگزاری کار ایران

بر اساس اعلام مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران؛

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز حائز رتبه برتر کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۰۳۳

بر اساس اعلام مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، رتبه برتر تولید و بازدیدهای اخبار، اقدامات و برنامه‌ها در وبگاه رسمی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، رتبه برتر تولید و بازدیدهای اخبار، اقدامات و برنامه‌ها در وبگاه رسمی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران شد.

دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در لوح تقدیر خود خطاب به محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز آورده است: اطلاع‌رسانی و طرح دیدگاه‌های مختلف در حوزه مدیریت شهری و همچنین معرفی دستاوردهای شهرداری‌ها به مردم شریف ایران اسلامی مرهون تلاش‌های ارزشمند مدیرانی است که باتدبیر و امید در روشنگری جامعه نقش‌آفرین می‌کنند.

 احسان متولیان با تبریک به شهردار شیراز از حضور فعال و تحسین‌برانگیز اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل این شهرداری و کسب رتبه برتر در تولید و بازدیدهای اخبار اقدامات و برنامه‌ها در وب‌سایت رسمی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران که حاصل تدابیر مسئولان و مدیران خدوم آن شهرداری محترم برای کسب رضایت شهروندان عزیز است، به مصداق کلام شریف من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق تقدیر و تشکر کرده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با استعانت از الطاف الهی و همکاری ارزنده شهردار شیراز بتوانیم گام‌های مؤثری در ارتقای شهرداری‌های کشور در زیر سایه توجهات ویژه حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز