خبرگزاری کار ایران

بهادری جهرمی خبر داد:

تصویب لایحه اصلاح قانون تعزیرات حکومتی با قید دوفوریت در دولت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۸۸۹

سخنگوی دولت از تصویب لایحه اصلاح قانون تعزیرات حکومتی با قید دوفوریت در دولت تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی هیات دولت ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در سخنانی ضمن بیان تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: امروز سالگرد حمله توأم با شکست ایالات متحده به طبس را هم داریم که ان شاءالله از آن تجربه بگیرند برای همیشه تاریخ، این روز به یاد ماندنی است. جلسه امروز هیات وزیران با توجه به سفر آقای رییس جمهور به سریلانکا به ریاست معاون اول محترم و با حضور وزرا تشکیل شد، هم مباحث اجرایی و هم موضوعات جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت هم مصوباتی داشت.

وی ادامه داد: به منظور نظارت موثرتر بربازار قانون تعزیرات حکومتی یه لایحه اصلاحیه ای وزارت دادگستری ارائه کرده بود که امروز هیات وزیران با قید دو فوریت با این لایحه موافقت کردنند که ان شاءالله برای مجلس شورای اسلامی ارسال شود برای اینکه بتواند هم سرعت بخشی کند فرآیند های رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را و هم ضمانت اجراهای محکومیت ها و مجازات های سازمان تعزیرات حکومتی را ان شاء الله تقویت کند و نظارت بسیار موثرتری ان شاء الله بشود بر موارد تخلفات و جرایم تعزیراتی هست ان شاء الله بتواند سازمان تعزیرات داشتهشاد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: یکی دیگر از پیشنهادات این بود که سهمیه ایران در صندوق بین المللی پول افزایش پیدا کند که حق امتیازش هم بتواند متناسب با آن و افزایش حفظ شود.

وی ادامه داد: صدر آستنانه روز معلم هستیم آیین نامه ای پیسش از این وزارت آموزش و پرورش برای ارتقاء مهارت آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارایه کرده بود، تکالیف متعددی برای دستگاه های مختلف اجرایی در حوزه های متنوع صنعت، معدن، کشاورزی و ... که می توانند کمک کار آموزش مهارت محور باشند. خیلی همدلی مناسبی میان اعضای کابینه وجود داشت برای اجرای این آیین نامه و حتی وزاری دیگر هم پیشنهاداتی را مطرح می کردند تا این کار به شیوه بهتری پیش برود. آیین نامه ارتقا مهارت آموزی در آموزش و پرورش به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز