خبرگزاری کار ایران

اسحاقی در تذکر شفاهی؛

نمی‌توانیم از جهش تولید با مشارکت مردم بگوییم و زمان موتوربرق کشاورزان را کاهش دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۴۰۴

یک نماینده مجلس گفت:نمی‌توانیم مکرر این شعار را به زبان بیاوریم اما در مورد تحقق آن هیچ عکس‌العمل قانونی و نظارتی و قانونگذاری نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سلمان اسحاقی در جلسه  علنی امروز (یکشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) مجلس شورای اسلامی در تذکری مبنی بر آسیب‌های کاهش مدت زمان موتوربرق‌های کشاورزی خطاب به قالیباف گفت: امسال مقام معظم رهبری با تدبیر حکیمانه‌ای که داشتند جهش تولید با مشارکت مردم را شعار سال قرار دادند. ما نمی‌توانیم مکرر این شعار را به زبان بیاوریم اما در مورد تحقق آن هیچ عکس‌العمل قانونی و نظارتی و قانونگذاری نداشته باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:از بحث مشارکت مردمی مطرح است باید به کشاورزان کشور توجه داشته باشیم، متأسفانه دولت با کج‌سلیقگی در مسائل کارشناسی یک اتفاق نامبارک رقم زده است. ما نمی‌توانیم از یک طرف مشارکت مردمی را در نظر بگیریم اما از طرف دیگر کاهش زمان موتوربرق‌های کشاورزی را رقم بزنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما نمی‌توانیم به جهش تولید با مشارکت مردمی توجه کنیم اما از طرف دیگر در اولین اقدام برای تأمین برق تهران و دیگر کلانشهرها مدت زمان موتوربرق‌های کشاورزان را کاهش دهیم لذا خواهشم از مجلس این است که از بعد نظارتی ورود جدی به این موضوع داشته باشد زیرا اگر قرار است مشارکت مردمی در حوزه کشاورزی اتفاق بیفتد باید یک تدبیر درست نسبت به زمان موتوربرق‌های کشاورزی اتخاذ شود و مسائل به سمت تقویت کشاورزان حرکت کند.

وی افزود: کاهش زمان موتوربرق‌های کشاورزی باعث آسیب زدن به مشارکت مردمی و جهش تولید می‌شود، کاهش این مدت زمان در میزان و کیفیت تولیدات محصولات کشاورزی آسیب خواهد زد بنابراین نیازمند ورود جدی از بعد نظارتی در این مسئله هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز