خبرگزاری کار ایران

۲ قانون‌گذار ارشد آمریکایی:

رابرت مالی به دلیل ارسال اسناد محرمانه به ای‌میل شخصی‌‌ تعلیق شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۵۸۴

دو قانون‌گذار آمریکایی اعلام کردند که به اعتقاد آنها مجوز امنیتی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، به دلیل ارسال اسناد طبقه‌بندی‌شده به حساب ای‌میل شخصی وی و سپس دانلود آن در تلفن شخصی‌اش، تعلیق شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن‌پست، سناتور «جیمز ای ریش» عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا و قانون‌گذار ایالت آیداهو و «مایک مک کال» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان و قانون‌گذار ایالت تگزاس، طی نامه‌ای اعلام کردند که به اعتقاد آنها مجوز امنیتی «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، به دلیل ارسال اسناد طبقه‌بندی‌شده به حساب ای‌میل شخصی خود و دانلود آن در تلفن شخصی‌اش، تعلیق شده است. 

 در این نامه که به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا ارائه شد، آمده است که به دلیل طفره رفتن و عدم شفافیت وزارت خارجه، ما اطلاعات خود را از منابع دیگری جمع‌آوری کرده‌ایم. در جریان تحقیقات، اطلاعات نگران‌کننده کشف شده است که از شما می‌خواهیم آن را تأیید کنید.

در این نامه، همچنین از وزارت خارجه آمریکا خواسته شده است که باور آنها مبنی بر این‌که «یک بازیگر سایبری متخاصم توانسته به ایمیل یا تلفن مالی دسترسی پیدا کند و اطلاعات دانلود شده را به دست آورد» را تأیید کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز