خبرگزاری کار ایران

رئیسی در گردهمایی مدیران و کارگزاران:

مردم باید راضی شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۵۹۲

رئیس‌جمهور گفت: سرعت در انجام پروژه‌ها و رضایت  مردم و خداوند متعال بسیار اهمیت دارد. مردم باید راضی شوند.مردمی‌سازی را آسان کردن حضور عموم مردم در پروژه‌ها باید صورت گیرد و  علاوه بر آن باید مردم را تکریم کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در  گردهمایی مدیران و کارگزاران  گفت: یکی از اولویت‌های دولت طرح‌های نیمه کاره است. این مسئله جزو اولویت‌های دولت بوده و خواهد بود. هم طرح‌ها را نیمه‌کاره نکنیم و هم طرح‌های نیمه‌کاره از گذشته را به سرانجام برسانیم.

رئیس جمهور با بیان این‌که دشمن نمی‌خواهد، و در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند تا کشور موفق نشود، تاکید کرد: اما به برکت خون شهدا و نفس‌های مقام معظم رهبری، کشور رو به جلو در حال پیشرفت است. پیشرفت‌های بسیاری داشته و بعد از این هم خواهیم داشت.

وی با اشاره به این‌که  باید بدانیم و باید حرکت جهادی و سریع انجام دهیم، خاطر نشان کرد: سرعت در انجام پروژه‌ها و رضایت  مردم و خداوند متعال بسیار اهمیت دارد. مردم باید راضی شوند. برای مردمی‌سازی، آسان کردن حضور عموم مردم در پروژه‌ها باید صورت گیرد و  علاوه بر آن باید مردم را تکریم کرد.

رئیسی گفت: رسیدگی‌های کارشناسی به حدی زمان‌بر است که مانع از تکریم مردم و تسریع در امور شده است. مردم به هر سازمان اداری مراجعه کنند باید احساس کنند کارشان با سرعت و سهولت و حفظ کرامت انسانی انجام می‌شود. این‌ها جزو وظایف مدیران و کارکنان دولتی است.

ادامه دارد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز