خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۴۵۵

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان در گفتگوی تلفنی، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ویژه اقدامات وحشیانه و غیرانسانی این رژیم در محاصره بیمارستان شفا و کشتار بیماران و کادر پزشکی آن را به شدت محکوم کردند.

به گزارس ایلنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور  خارجه کشورمان و سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی روز جاری، موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دو طرف در این گفتگوی تلفنی با اشاره به روابط رو به رشد دو کشور، بر اراده طرفین برای استمرار و تحکیم مناسبات دوجانبه و‌ همکاری های منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید کردند. 

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان همچنین در ادامه این گفتگوی تلفنی، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ویژه اقدامات وحشیانه و غیرانسانی این رژیم در محاصره بیمارستان شفا و کشتار بیماران و کادر پزشکی آن را به شدت محکوم کردند.

طرفین با توجه به حجم و عمق فجایع به وجود آمده در این بیمارستان، بر ضرورت دخالت سریع و جدی مجامع بین المللی به منظور جلوگیری از جنایات بیشتر رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز