خبرگزاری کار ایران

منصوری در جمع خبرنگاران:‌

با شرکت چینی توافق شده تا از تمام سطوح ظرفیت ایرانی در ساخت ورزشگاه استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۹۷

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: شرکت چینی مجری پروژه ورزشگاه تهران صرفا یک شرکت بالادستی است تا بتوانیم از طریق تهاتر و واگذاری نفت بحث تامین مالی پروژه‌ را حل و فصل کنیم اما در همه سطوح اجرایی کار، مجموعه داخلی کار را طراحی و اجرا می‌کنند و از این بابت نباید نگرانی وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه نشست هفتگی هئیت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برای ساخت ورزشگاه تهران به این منظور سراغ چینی‌ها رفتیم که ما بحث تهاتر مالی را با این مجموعه‌ها داریم. به لحاظ فنی و اجرایی این ظرفیت را داریم و با همین شرکت معتبر چینی که بیش از یک صد ورزشگاه در دنیا ساخته است، توافق کردیم که از همه سطوح از ظرفیت‌های شرکت‌های داخلی در همه سطوح ساخت، طراحی و جزئیات پروژه‌ها استفاده شود.

وی افزود:‌ این شرکت صرفا یک شرکت بالادستی است تا بتوانیم از طریق تهاتر و واگذاری نفت بحث تامین مالی پروژه‌ را حل و فصل کنیم اما در همه سطوح اجرایی کار، مجموعه داخلی کار را طراحی و اجرا می‌کنند و از این بابت نباید نگرانی وجود داشته باشد. این شرکت صرفا جنبه تامین مالی را از محل تهاتر نفت بر عهده دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز