خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور در جمع مردم بانه:

در شهرها و روستاهای کردستان به برکت انقلاب اسلام کارهای بسیاری انجام شده‌است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۲۰۶

رئیس‌جمهور تاکید کرد که در شهرها و روستاهای کردستان به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدان، کارهای بسیاری انجام شده‌است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با مردم بانه با بیان این مطلب افزود: رفع محرومیت در طول چهل سال انجام شده‌، اما کارهای دیگری هم در پیش است که باید انجام شود، چهره بسیاری از روستاها و شهرهای ما متفاوت شده‌ اما باز هم باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

رییس جمهور همچنین اظهارکرد: بازارچه‌های مرزی فرصت‌هایی هستند که می‌توانند دادوستد را به صورت قانون‌مند رقم بزنند، صنایع دستی در کردستان قابل تجاری‌سازی و صادرات است. بازارچه‌های دائمی برای عرضه صنایع دستی ایجاد شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اوضاع این روزهای مردم غزه گفت : آنچه امروز در فلسطین می‌بینید، نمونه آن را مردم بانه در زمان جنگ تحمیلی دیدند.

وی افزود: همان جریانی که شهرهای کردستان و خوزستان را با بمباران ویران کرد، امروز خانه‌های مردم فلسطین را ویران کرده‌است. ۴ هزار کودک فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند. این جنایت در کجا مورد رسیدگی قرار می‌گیرد؟

وی یادآورشد: اگر دیروز جنایت آمریکایی‌ها و اروپایی در غرب کشور مورد مواخذه قرار می‌گرفت، الان شاهد چنین جنایت‌هایی در فلسطین و غره نبودیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز