خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه همکاری بین دافوس و دانشگاه امام خمینی قزوین امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۵۰۸

به منظور ایجاد تعامل و ارتباط در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه همکاری امضاء شد.

به گزارش ایلنا،  امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در آئین امضای  تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: ما در تمام حوزه‌های آموزشی و پژوهشی آماده همکاری و تعامل همه جانبه با دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین هستیم چرا که اعتقاد داریم که با تعامل و هم‌افزایی بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی بسیاری از مسایل و مشکلات حل خواهد شد و نتایج مطلوبی به دست خواهیم آورد.

وی با اشاره به ماموریت دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: دافوس  یک دانشگاه ماموریت‌پایه است و در این مسیر بهترین آموزش‌ها را توسط اساتید سطح اول کشور به دانشجویان ارایه می‌دهد.
امیرسرتیپ ولیوند در پایان افزود: در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش سعی کرده‌ایم علاوه بر آموزش‌های طولی یا بلند مدت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد، دوره‌های عرضی و کوتاه‌مدت خلاقانه را ویژه مدیران و فرماندهان به صورت فشرده در طیف‌های مختلف مد نظر قرار دهیم که در تعالی فرماندهان و مدیران بسیار موثر است.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین نیز امضای تفاهم‌نامه همکاری را یک اتفاق خوب دانست و ابراز علاقه کرد که در ابعاد مختلف آموزشی و پژوهشی به‌ویژه در حوزه علوم اجتماعی و آینده پژوهی  این  تعاملات مورد توجه قرارگیرد.

در ادامه هیات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین از امکانات و اماکن آموزشی و پژوهشی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بازدید و با ظرفیت‌های علمی این مرکز آشنا شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز