خبرگزاری کار ایران

پس از انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی فولاد؛

هواداران: این تیم را گردن نمی گیریم/ منصوریان اینستاگرام خود را بست

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۵۲۶

هواداران فوتبال خوزستان به انتخاب سرمربی جدید فولاد واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به رغم وعده مسئولان فولاد مبنی بر انتخاب یک مربی خارجی تراز اول، بالاخره امروز این باشگاه از گزینه ایرانی خود رونمایی کرد.

علیرضا منصوریان، مربیِ بود که امروز رسما برای یک سال و نیم با فولاد قرارداد بست.

کانال های متعدد ورزشی در خوزستان، از روز گذشته این انتخاب را گمانه زنی کرده بودند و از این انتخاب به عنوان انتخابی بد انتقاد کردند.

تنها پس از ساعاتی از اعلام این تصمیم، علیرضا منصوریان مجبور به بستن صفحه اینستاگرام خود شد. احتمالا این تصمیم به دلیل موج مخالفت های گسترده هواداران فولاد بوده است.

تعدادی از هواداران خوزستانی فولاد در مخالفت با این تصمیم مدیران فولاد اعلام کردند که این تیم از ما نیست و آن را گردن نمی گیریم.

حالا سئوالی که مطرح است این است که شرکت فولاد خوزستان اگر در راستای مسئولیت های اجتماعی و ادای دین به مردم خوزستان اقدام به تیم داری کرده است، این بی اعتنایی به خواست عمومی چه معنایی دارد و این تیم برای چه کسانی به میدان می رود؟

شاید اگر این باشگاه هدایت تیم خود را تا پایان فصل و گرفتن زمان برای انتخاب یک مربی خارجی توانمند، به یک مربی بومی سپرده بود، این گونه شکافی بین هواداران و باشگاه ایجاد نمی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز