خبرگزاری کار ایران

ورزش بانوان مشهد باید الگویی مناسب برای کشور باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۴۲۰

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به برگزاری نمایشگاه جشنواره ورزش و خانواده در مشهد گفت:در حوزه ورزش بانوان مشهدی باید الگویی در سطح کشور باشند و ضمن الگوسازی ورزش بانوان، این نقش و جایگاه در کشور اشاعه یابد.

به گزارش ایلنا از مشهد، فاطمه سلیمی عضو شورای اسلامی  شهر مشهد  افزود‌‌‌‌: در دوره ششم مدیریت شهری کمیسیون و در حوزه ورزش زنان و بانوان نگاه ویژه‌ای دارد، از این جهت باید تلاش کرد تا نقش مؤثر زنان و جایگاه آنان در خانواده و جامعه به جهانیان معرفی شود. 

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته تربیت بدنی نمایشگاه ورزش و خانواده برگزار شده است افزود‌: در این نمایشگاه ۵۲ هیأت ورزشی در غرفه آقایان و ۴۸ هیأت ورزشی در غرفه بانوان فعال بوده و خانواده ها را با رشته های مختلف ورزشی آشنا می‌کنند که این امر سبب می‌شود بستر مناسبی باشد تا ورزشکاران هیأت‌های ورزشی خود را به خانواده‌ها معرفی کنند.

وی تصریح کرد: خانواده وقتی در کنار هم از فضای مجازی دور می شوند و در فضای واقعی در کنار هم شادی و نشاط داشته باشند، خانواده پویا و سالمی را تجربه می‌کنند. 

عضو شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه دختران امروز مادران فردا می شوند، افزود:دخترانی که در حوزه ورزش فعالیت می کنند، هر چقدر سالم تر و پر نشاط تر باشند فرزندان پویاتر و فعال تری را در جامعه تربیت خواهند کرد و مدیران موثری را به جامعه ی فردا تحویل خواهند داد.

رئیس کمسیون بانوان خانواده شورای اسلامی مشهد تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه ورزش دختران و بانوان خراسان رضوی قهرمانان زیادی داریم که در عرصه ورزش بسیار خوش درخشیدند.

وی افزود: م اهم تلاش‌مان در مدیریت شهری بر این است که فضاهای ورزشی را در مشهد افزایش دهیم تا الگوی مناسبی در کشور باشیم.

سلیمی با بیان اینکه‌‌‌‌، در راستای توجه به بانوان و جایگاه آنان جشنواره خورشید که از ۴۶ کشور از خبرنگاران رسانه آمده بودند، برگزار شد‌، افزود‌: بسیاری از خبرنگاران کشور های همسایه حاضر در آن جشنواره واقعیت‌های جایگاه زن ایرانی که دختران توانمند و چهره واقعی زنان ایرانی بودند را به گوش جهانیان رساندند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در حوزه بانوان تا به امروز خدمات تفریحی و ورزشی خوبی انجام شده است که بوستان شهربانو وکیل آباد با مساحت هفت هکتار و امکانات منحصر به فرد ورزشی و فرهنگی در بلوار وکیل آباد مشهد امروز افتتاح شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز