خبرگزاری کار ایران

ثبت اشتغال ۱۳۳۶ نفر در سامانه رصد شهرستان خلیل آباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۱۱۵

فرماندار شهرستان خلیل‌آباد در خراسان رضوی گفت: اشتغال هزار و ۳۳۶ نفر سال گذشته از این شهرستان در سامانه رصد ثبت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید مسعود یاوری در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی این شهرستان طی یک سال گذشته تاکنون اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ اقدامات فراوانی صورت گرفت که صدور ۴۳۸ پروانه صنفی، فعال‌سازی دو کارگاه تولیدی فرش کوچک با اشتغال ۲۰ نفر و صدور چهار پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی به ارزش سرمایه‌گذاری ۳۵ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۶۱ نفر بخشی از این فعالیت‌ها بوده است.

وی افزود:  طرح پلاستیک با ارزش سرمایه‌گذاری ۷۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای هشت نفر در این شهرستان افتتاح شده و برای احداث هفت اقامتگاه بومگردی نیز موافقت اصولی صادر شده و تسهیلاتی معادل ۱۵ میلیارد تومان در حوزه گردشگری پرداخت شده است. 

یاوری ادامه داد: از سویی دیگر تسهیلاتی معادل ۳۱۵ میلیارد تومان طبق تبصره ۱۶ کمیته امداد امام خمینی(ره) تخصیص داده شده است. این تسهیلات شامل ۴۲۹ طرح در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، صنفی و صنعتی است. آموزش‌های مهارتی برای ۲۱۵ نفر به صورت کوتاه و بلند مدت برگزار و تسهیلات به مبلغ ۱۸۱ میلیارد تومان به بهزیستی شهرستان پرداخت شده است. 

وی گفت: در سال گذشته اشتغال هزار و ۳۳۶ نفر در سامانه رصد ثبت شده است و ۲۶ نفر نیز در طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان مشغول به کار شدند. همچنین ۱۲ طرح مشوق بیمه با معافیت کارفرمایان اجرا شده است. ۱۸ مجوز مشاغل خانگی نیز در این شهرستان صادر شده و ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات به این مشاغل اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز