خبرگزاری کار ایران

حماس:

جنایت حمله به رفح برای برهم زدن تلاش‌های میانجی‌گری آتش‌بس انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۰۲۱

جنبش حماس حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یورش ارتش رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح را محکوم و تاکید کرد که این جنایت نشان دهنده قصد اسرائیل برای برهم زدن تلاش های میانجی گری در راستای منافع شخصی بنیامین نتانیاهو و دولت افراطی اسرائیل است.

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «یورش ارتش اشغالگر به گذرگاه مرزی رفح در بامداد امروز، تشدید تنشی خطرناک علیه یک تأسیسات غیرنظامی تحت حفاظت قوانین بین‌المللی است که هدف آن تشدید اوضاع انسانی در نوار غزه با بستن گذرگاه و جلوگیری از جریان کمک های اضطراری از طریق آن به مردم محاصره شده فلسطین است».

در این بیانیه تاکید شده است: «این جنایت که بلافاصله پس از اعلام موافقت جنبش حماس با پیشنهاد میانجی‌گران صورت گرفت، هدف اشغالگران برای برهم زدن تلاش‌های میانجی‌گری برای آتش‌بس و آزادی اسرا و اجرای طرح نابودی و آوارگی توسط راست افراطی صهیونیستی به رهبری نتانیاهو جنایتکار جنگی را نشان می دهد».

حماس در این بیانیه از دولت آمریکا و جامعه بین‌المللی خواسته است تا اسرائیل را برای توقف جنگ که جان صدها هزار غیرنظامی آواره در رفح و کل نوار غزه را تهدید می‌کند، تحت فشار قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز