خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۲۷۳

انتقال دارایی‌های اضافی آمریکا به منطقه خاورمیانه، گفت‌وگوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و فرمانده سنتکام و عدم تمدید معافیت‌ همکاری هسته‌ای تهران و مسکو از سوی آمریکا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و فرمانده سنتکام ‌درباره آمادگی‌ها برای حمله احتمالی ایران به اسرائیل گفت‌وگو کردند.

- یک مقام دفاعی آمریکا گفت که وزارت دفاع ایالات متحده در حال انتقال دارایی‌های اضافی به منطقه خاورمیانه است، زیرا اسرائیل و آمریکا آماده حمله بالقوه ایران به تأسیسات اسرائیل هستند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که انتظار دارد حمله از سوی ایران «به زودی» اتفاق بیفتد.

- دو مقام آمریکایی گفتند که ایالات متحده تلاش می‌کند برای رهگیری هرگونه تسلیحاتی که به سمت اسرائیل شلیک می‌شود، اقدام کند.

- دو منبع آشنا با اطلاعات آمریکا اعلام کردند که ایالات متحده ایران را در حال جابه‌جایی تجهیزات نظامی در داخل از جمله پهپادها و موشک‌های کروز در داخل کشور مشاهده کرد که نشان می‌دهد تهران احتمالاً در حال آماده شدن برای حمله به اهداف اسرائیل از داخل خاک خود است.

- دولت آمریکا معافیت‌های تحریمی که به تهران و مسکو اجازه همکاری هسته‌ای می‌داد را تمدید نکرد.


 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز