خبرگزاری کار ایران

تصمیم بن گویر برای کاهش ملاقات اسرای فلسطین با خانواده‌هایشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۶۰۱

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خودسرانه تصمیم به کاهش دیدار خانواده‌های فلسطینی با اسرا گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های اسرائیل امروز -یکشنبه- گزارش دادند که «ایتمار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی اسرائیل، در تصمیم‌گیری‌های خود «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم را نادیده می گیرد.

هاآرتص بامداد امروز -یکشنبه- گزارش داد که «ایتمار بن گویر»، نتانیاهو را نادیده گرفته و به کمیسر اداره زندان این کشور دستور داده است تا از امروز ملاقات اسرا با خانواده‌های اسرای فلسطینی را کاهش دهد.

این روزنامه نوشت که بن گویر با نادیده گرفتن نتانیاهو به آتش جنگ داخلی دامن می‌زند‌، زیرا کمیسر اداره زندان تاکید کرده است که از دستور کاهش این دیدارها حمایت نمی‌کند اما این کمیساریا تابع وزارت امنیت داخلی است که ریاست آن را بن گویر بر عهده دارد.

این کمیسر در عین حال توضیح داد که وضعیت فعلی را در سایه دستور بن گویر ارزیابی خواهد کرد، زیرا معتقد است که وزیر امنیت داخلی تنش با فلسطینی‌ها را تشدید می‌کند.

تصمیمات بن گویر شامل محدود کردن ملاقات خانواده‌های فلسطینی با اسرای خود در زندان‌های اسرائیل به هر دو ما یک بار می‌شود و آنها دیگر نمی‌توانند ماهی یک بار با یکدیگر دیدار کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز